Reisgenoot voor groepsreis Peru & Bolivia??

Hallo ik ben van plan een reis te maken met INTI reizen 2 December naar Peru en Bolivia voor 24 dagen…zijn er nog meer mensen die zouden willen gaan?? Er staat een uitgebreide reisbeschrijving op de INTI site.

Ik zelf ben 26 en zou het erg leuk vinden als er wat meer jongere mensen meegaan…de meeste groepsreizen zijn voor December overigens al vol (Djoser, Shoestring etc etc).
Omdat ik vanwege mijn werk maar 1 maand kan reizen kies ik nu voor een groepsreis, dat scheelt een hoop gedoe met hostels en vervoer regelen en zo zie je in korte tijd veel.

groetjes Marieke

He Marieke,

Heb je deze reis gemaakt? Of wil je dat dit jaar gaan doen?

Ik ga deze reis namelijk 30 november maken!
En ik ben benieuwd naar je ervaringen met Inti.

Groetjes
Anki

Haha, als je zelf reis kun je in een korte tijds ook veel zien hoor, hoef je iig niet te wachten op trage, zieke of zeurende groepsgenoten.

veel plezier

nu ik vind je wel een beetje kort door de bocht omtrent een groepsreis. Ik heb er inmiddels twee gemaakt en de rest van mijn vakanties zelf gedaan, maar jouw beeld mag toch zeker bijgesteld zijn. Mensen die deelnemen aan een groepsreis, zijn meestal erg flexibel ingesteld en vinden het leuk om andere mensen te leren kennen.