Omdat ik nog sterk twijfel om alleen naar Bolivia te gaan of toch maar met een groepsreis, vroeg ik me af of er misschien nog meer mensen gaan voor 3 weken die graag samen zouden reizen?
afhankelijk van mijn werk wil ik rond september weg.
kort over mij: 25 jr, fulltime aan het werk en vorig jaar 4 weken door Indonesië gereisd
Zelf denk ik er ook aan om halverwege september richting Latijs Amerika te gaan. Ik had al wel rondgekeken en Peru/Bolivia on budget (shoestring) leek mij wel leuk. Maar aan de anderekant twijfel ik ook nog om gewoon rond te reizen.
Tja… wat kan ik verder vertellen, ben nu nog 30 dan 31. Afwisseling in de vakantie is voor mij belangrijk. Strand, cultuur, natuur avondje stappen… voor mij de ideale vakantie.
Ik heb vakantie vanaf acht september, dan heb ik eerst familieweekend, maar daarna heb ik vier weken vakantie. Dus alle tijd Had zelf het idee om de budgetreis van 15 september te nemen, maar sta absoluut open voor andere opties. Vroeg me alleen af, ben jij gebonden aan een bepaalde periode of helemaal de vrijheid?
Twee reisgenoten, vrouw (31 jaar) en man (35 jaar) vertrekken 26 september naar Peru en Bolivia voor +/- 4 weken.
Zij zijn nog op zoek naar meerdere backpackers die deze reis willen doen.
Ikzelf (39 jaar) moet nog de nodige regeling treffen op gebied van werk.
Op het programma staan: Lima - Pisco - Ica - Arequipa (colca canyon trekking) - Cuzco (machu pichu trekking) - Puno (titicacameer) - La Paz - sucre/potosi - Zoutvlakte oyuni
Indien je interesse hebt kan ik je in contact brengen met men eventuele reisgenoten.