Ik heb vandaag een reis via Inti geboekt naar Peru en Bolivia met vertrek op 25 september. Zijn er meer mensen die deze reis geboekt hebben of willen gaan boeken?
He Susie,
Top keuze (denk ik) voor deze reis.
Ik ben me nog aan het orienteren op een reis naar Peru/Bolivia. Als ik ga, ga ik alleen waarschijnlijk in oktober en ook met Inti reizen, sprak me wel aan wat betreft de route.
Heb jij misschien nog nuttige web sites? Ik was eerst aan het orienteren op Madagaskar maar daar is momenteel een negatief reisadvies dus ben geswitcht naar Peru&Bilivia, want Machu Pincchu en Uyuni staan hoog op mijn verlanglijst.
En heb jij al gehoord dat je reis definitief door gaat?
Groet Michiel
Hey Susie,
Ik ben ook van plan in september de reis te gaan maken, maar twijfel nog tussen 11, 18 en 25 sept.
Weet jij al of de 25e definitief doorgaat, en heb je de Inca-trail of jungleverlenging geboekt?
Ik heb mailcontact gehad met Inti en kreeg de volgende reactie:
Alle reizen in september zijn bijna gegarandeerd, het is nu pas maart, maar het ziet er allemaal goed uit.
KLM vluchten kunnen we nu nog garanderen, hoe dichter je bij de vertrekdatum komt hoe moeilijker het gaat worden.
Momenteel variëren de reizigers tussen de 27 en 55 jaar, onze groepen hebben altijd een breed publiek, zowel alleengaanden als stellen.
Ik heb alleen geboekt. Ar83 ga jij ook alleen?
Ik heb geen incatrail geboekt. Vind het bij zo’n vaststaand programma wel prettig dan een paar dagen mijn eigen gang te gaan. Helaas kon ik niet lang genoeg vrij krijgen van mijn werk, anders had ik de jungleverlenging eraan vast geplakt.
…
Ik heb deze reis ook gezien en twijfel er nog over… lijkt mij wel een super mooie reis.
Ja, mij ook. Heb er ook erg veel zin in. Duurt helaas nog even.
Hi Susie,
Ik heb de reis niet geboekt maar heb al vaker door Zuid Amerika getrokken; het handigste en ook goedkoopste is eigenlijk een reis (alleen vliegticket) boeken met evt één of twee nachtjes slapen. Je kan alles ter plekke boeken en regelen, wel op alles gelijk afdingen en afspreken. Vanuit Cusco kan je een vier- of tiendaagse trekking boeken richting Machu Pichu. Je kan ook trekking spullen ter plekke (Cusco) aanschaffen. Volgend jaar ga ik weer trekken van Equador door Peru naar Chile; in Peru ga ik dan ook het binnenland in. If you need to know something just let me know.
Groetjes, Sparco
Hoi Sparco
Bedankt voor je reactie. Weet dat je ook makkelijk kan rondreizen op eigen houtje en heb daar in andere landen ook de nodige ervaring mee maar had dit jaar geen zin om alleen te gaan. En ook wel weer een keertje relaxed dat er al wat dingen zijn geregeld.
Ik heb nog geen trekking geboekt omdat ik dat terplekke wil beslissen.
Jij in ieder geval alvast veel plezier bij je reizen.
Heb de reis een week verplaats naar 2 oktober.
Hij is dan gegarandeerd, voor 25 september nog niet.