Reisgenoot (of reisgenoten) gezocht, Australie februari 2016

Hallo allemaal!
Mijn naam is Michelle en ik ben 24 jaar. Eind februari zou ik graag naar Australie willen (en waarschijnlijk ook nog naar Nieuw-zeeland). Ik wil ongeveer 9 weken weg en zou graag met iemand de reis willen maken. Ook denk ik eraan om met de groepsreis van australian backpackers te gaan reizen, je bent dan alleen de eerste week met een groep. Leuk, maar dan heb je toch vaak al wat groepjes of stelletjes in zo’n groep en om te voorkomen dat ik uiteindelijk alleen kom te staan wil ik de reis dus samen met iemand maken. De groepsreis is best een goede deal dus daarom denk ik eraan bij hen de reis te boeken. Het plan is tot nu toe om te beginnen in Sydney en dan naar boven via de oostkust richting Cairns te reizen. Verder moet ik nog even uitzoeken wat handig is gezien de tijd die ik heb. Het liefst zou ik na Cairns nog richting de great ocean road willen, dan weer richting sydney en dan nog twee weken nieuw-zeeland.
Ik zou sowieso graag willen surfen en duiken en zou verder zoveel mogelijk van de natuur willen zien. Ik ben niet een enorm feestbeest die iedere avond uit wil, maar af en toe vind ik dat echt wel leuk! Mijn plannen staan nog niet helemaal vast, het hangt er namelijk ook van af met wie ik de reis gaan maken. Het lijkt me dan leuk om samen alles te plannen en te kijken wat we willen gaan doen :slight_smile: … Ben je een vrouw tussen de 20 en 30 jaar, spreekt dit je aan en lijkt het je leuk om met mij de reis te gaan maken, dan hoor ik het graag!

Hoi Michelle,
Jouw reisplannenspreken me zeker aan, alleen loopt het niet echt synchroon met mijn plannen haha.
Zit jij vast aan eind februari? Ik ga begin februari en wilde juist beginnen in Nieuw Zeeland.
In het totaal ga ik ook twee maanden, waarbij de 2e maand een vriendin vanuit Nederland mee reist door Australië.
Ik weet niet hoe je daar tegenaan kijkt? Misschien kunnen we een deel samen reizen, mocht jij in begin februari kunnen.

Groetjes,
Annelie

Hoi Annelie
Ik ben van plan om mee te gaan met een groepsreis van australian backpackers. en dan toch het liefst eind februari. Dat is vanwege mijn werk wel wat handiger. en met die groepsreis start je standaard in sydney. ik vond die groepsreis zelf heel aantrekkelijk omdat je bij veel dingen geholpen wordt en je een goede deal hebt qua kosten voor de vliegtickets. Maar met die groepsreis ben je maar 5 dagen met de groep en daarna kan iedereen zijn eigen gang gaan. Dan leek het me wel fijn om al met iemand te zijn zodat je van tevoren al plannen kan maken en na die 5 dagen samen verder kan.
Maar als ik het dan zo bekijk heb ik het idee dat we allebei wel wat andere plannen hebben. Heb je eigenlijk wel al een idee hoe je die twee maanden ongeveer gaat invullen? wat wil je in nz zien en wat in australie? Aangezien de afstanden zo groot zijn kan het al gauw krap worden als je heel veel wil doen en zien. Ik merk dat ik het daardoor nog wel wat lastig vind een goede planning te maken, dus ik weet nog niet heel goed wat ik ga doen

Groetjes,
Michelle