Reisgenoot naar Santiago in 2011

Hallo ik zoek eventueel een reisgenoot om de Santiago de Compostella te lopen. De route de France;bedraagt ongeveer 800 km. Ben niet niet ervaren en zou dan ook leuk zijn om dit met iemand te doen die dat ook is. De overnachtingen zullen zijn in gastadressen of in refugio’s.

Heb je hetzelfde idee of lijkt je het gewoon wat stuur dan een berichtje om te kijken of het iets is wat we in 2011 kunnen gaan doen!

Groetjes Mark van Wisse ,29 jaar uit Arnhem.

Dag Mark,
wat een prima idee! Helaas heb ik er niet meer de leeftijd/gezondheid voor (60 met diabetes). Twee jaar geleden hebben mijn vrouw en ik samen per auto de camino gedaan. Was fantastisch, maar uiteraard maar een slap aftreksel van lopen of fietsen.
Ken je het genootschap? Daar vind je alle info en vast ook een maatje.

Succes,
Frans.

Hallo Mark,
Lijkt me best leuk om een keer te lopen maar ik ben ook geen doorgewinterde loper dus betwijfel of het wel verstandig is om dan ineens 800 km te gaan lopen… In ongeveer hoeveel tijd wil je dat
gaan afleggen ? Wil je rustdagen inbouwen voor de spieren en om evt sightseeings te bezoeken of niet ?

Gr

Hoi Brigit, heb er niet echt een tijd voor staan, heb er in totaal 7 weken voor maar denk die niet nodig te hebben. Het zijn 30 etappes en rustdagen zullen er wel tussen zitten, maar ik denk dat ik daar wel zie en voel wanneer ze nodig zijn. Als je ergens langskomt wat leuk is om te bekijken zal dat zeker gebeuren!
groetjes!

Dag Mark,

Dit is een mooie uitdaging!hoeveel kg. bagage ga je meenemen?Ik weet niet of ik zo lang wil lopen,7 weken is een hele tijd. Mijn broer is vorig jaar met een waterfiets van Athene naar Amsterdam gegaan, 3 maanden. Ik houd zelf ook wel van een uitdaging en lopen is heerlijk.

Groeten Astrid

Dag Mark,

Mooie tocht , hoeveel kg baggage ga je meenemen?
7 weken is wel een hele tijd, ik weet zo niet of ik het ga doen.
Ben dol op wandelen, dat wel.
Vanwaar wil je vertrekken en weet je de weg?
Mijn broer is vorig jaar van Athenee naar Amsterdam gefietst met een waterfiets, 3 maanden onderweg.

Groeten Astrid

Ja maar 7 weken denk ik dus ook niet nodig te hebben hè?! Ik wil vanaf Jean pied de port vertrekken. En de etappes zijn goed beschreven dus denk dat dat wel gaat lukken ja.
Groetjes!

Heb je de tocht al gelopen? Ik wil hem gaan fietsen ik oktober…

Ik ben 24 jaar en net afgestudeerd. Ik heb een jaar ‘vrij’ dus heb erg veel vrijheid om te gaan en staan waar ik wil.

Ben wel benieuwd hoe jou reis was, of wat je plannen nu zijn?

Liefs, Rosa

rosanoe86@gmail.com

Is er niet van gekomen om 'm te lopen. Fietsen is natuurlijk ook leuk :slight_smile: Hoe lang ga je er over doen/hoe veel km’s van de hele tocht ?

ben je ervaren en zou je het ook op de fiets willen doen??groetjes j

ik ben niet ervaren maar desalniettemin zou het me erg leuk lijken de tocht een keer te lopen of fietsen. Maar geen idee wanneer het er eens van gaat komen…

hey mark birgit en rosalinde misschien een idee om in sept/october te gaan fietsen naar santiago het hele parcour 3300 km of een deel??
je zou het in 7 weken kunnen doen op de fiets

www.sintjacobspad.nl

sorry het is www.jacobspad.nl