Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een reisgenoot (m/v) om samen te voet naar Santiago de Compostella te gaan. Niet helemaal vanuit Nederland maar vanuit Saint-Jean-Pied-de-Port. Dit ligt aan de voet van de Pyreneeën. De reis is zo’n 800 km en ik wil graag de Camino Francés volgen.
Ik wil graag echt genieten van de reis en daarom niet dagelijks lange afstanden lopen. Zo rond de 20 km per dag is voor mij voldoende. Ik wil er de tijd voor nemen en mochten we onderweg in een leuk dorpje/stadje terecht komen en daar een dag langer willen blijven dan is dat geen probleem. Ik zou graag volgend jaar augustus willen vertrekken. Dit zou ons nog voldoende tijd moeten geven om te oefenen en elkaar te leren kennen om te zien of het wel klikt. Ik ben van plan er zo’n 2 á 3 maanden over te doen.
Dan zal ik nog wat over mezelf vertellen. Ik ben 24 jaar en heb toerisme gestudeerd. Ik sport graag en wil graag veel van de wereld zien. Maar voor mij is het ook belangrijk te genieten van een reis en niet te haasten om de eindbestemming te halen. Ik ben geen uitgaanstype, dus feesten onderweg hoeft van mij niet zo zeer
Ik wil deze reis trouwens niet om religieuze reden maken. Als dit voor jou wel geldt, dan is dan geen probleem.
Graag zou ik in contact komen met mensen van ongeveer mijn leeftijd die deze reis samen met mij willen ondernemen. Lijkt je dit wat, laat dan een berichtje achter of stuur me een prive bericht.
Als er mensen zijn die deze route met de fiets zouden willen maken, dan zou ik je willen vragen ook te reageren :).