Santiago de compastella.

Hallo,
ik ben jeaninke.
Ben al jaren weduwe maar heb mijn leven goed op de rails.
Ik ben 60 geweest, heel vitaal en hou van cultuur en natuur.

Reizen is iets waar ik graag mijn tijd mee doorbreng.
Zes mei a.s. Vertrek ik naar turkije, marmaris voor wandelingen naar o.a. Turunq,(wie gaat er mee?)
tevens heb ik een jaar getraind om te voet naar santiago de compastella te gaan.
Omdat ik het een hele onderneming vind om vanaf maastricht, via parijs naar santiago te lopen
in mij uppie, zoek ik mensen die mee willen.
Samen trainen en voorbereidingen treffen is natuurlijk een goed begin van deze boeiende expeditie.
Ik denk aan april 2014, 2 of 3 maanden.
Ik hoop op een reactie,
vriendelijke groet,
jeaninke

Hoi jeaninke,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt goede moed om zo’n pelgrimstocht aan te gaan,afhankelijk van de afgelegde afstand per dag moet men echter al gauw rekenen met een duur van tweeëneenhalve maand tot vier maanden,jeaninke !
Het kan dikwijls wat eenzaam zijn op zo’n lange tocht naar Santiago de Compostela,maar onderweg kom je wel mensen tegen die met je eindje mee wandelen of heel de trip afwerken.
Sommige mensen zie je regelmatig terug en omdat je met niets anders bezig bent dan wandelen, laten veel ontmoetingen een indruk na. Je smeedt banden die in het dagelijkse leven niet zo evident zijn en dat maakt van zo’n reis naar Santiago de Compostela een unieke gebeurtenis die heel wat onuitwisbare herinneringen nalaat.
Nou indien je een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) die samen met jou deze mooie tocht willen doen ,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het reisgenotenforum hier op wereldwijzer.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
In iedergeval nog veel succ6 met je voorbereidingen,gaat goed komen,Jeaninke!
groet,georgessiam.