Hi!
Wie heeft er zin om samen met mij 3 weken te backpacken in Zuid-oost Azie?
Ik zit er aan te denken om tussen 24 april en 15 mei 3 weken te gaan rondtrekken in Noord Thailand en ik hoop hier een gezellige en positief ingestelde reisgenoot (M/V, ca. 30-40 jr) te vinden!
Mijn plannen staan nog niet vast, een rondreis door een deel van China (Yunnan en/of Sichuan, grenst aan Tibet) is ook door mijn gedachten gegaan, of misschien heb jij wel een geweldig idee! Voor mij zijn overweldigende natuur (bergen/hiken), cultuur en gezelligheid de ideale combinatie.
Ik ben een vrouw van 35, ben sportief en avontuurlijk ingesteld, heb gevoel voor humor, hou van een goed gesprek en wil graag volop genieten van het leven. Ik heb weinig luxe nodig en wil ook vooral low-budget reizen.
Gelukkig heb ik al aardig wat van de wereld mogen zien en heb daarbij redelijk wat backpack ervaring. En ik vind het leuker om samen te reizen en ervaringen en herinneringen te kunnen delen.
Lijkt het jou ook leuk om 3 niet-werk-weken op deze manier in te vullen? Dan zou ik het erg leuk vinden als je reageert! En ook als je andere ideeen hebt, of misschien wil je je tips en/of ervaringen delen, dan hoor ik graag van je!
Groetjes Nicolette