Reisgenoot(m/v) Z-O Azië va. dec'11

Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot (m/v, liefst 21+) om eind dit jaar/begin volgend jaar (ik ben dan afgestudeerd) mee naar Azië te gaan!>>>
Ik zou daar heel graag door India willen reizen, maar ook Indonesie en Thailand lijken me geweldig. Ik sta er open voor om ook omliggende landen te bezoeken. Ik sluit niet uit dat ik ook graag vrijwilligerswerk zou willen doen.

Ik hou van mooie natuur, maar mijn interesse ligt vooral in mensen en cultuur. Ik hou ook erg van lekker eten.
Qua activiteiten sta ik open voor veel dingen, al ben ik niet echt een sportief type. Een goed feest of een festival doe ik wel graag. Low-budget reizen vind ik geen probleem.:slapen:
Qua karakter ben ik een nuchter persoon, ik maak gemakkelijk contact met nieuwe mensen en vind dat ook een van de mooiste dingen aan reizen. Ik hou erg van mensen die hun gedachten uitspreken en vind openminded zijn erg belangrijk. Ook hou ik ervan om af en toe te kunnen ouwehoeren.

Ik ben van plan om ongeveer een half jaar op reis te gaan. Ik hoef niet persé een reisgenoot voor mijn gehele reis: ik vind het ook prima om op een bepaald moment op te splitsen als we onze weg gevonden hebben; maar zou het wel fijn vinden om de cultuurshock te delen (maar mocht het goed klikken, dan is het natuurlijk gezellig).

Mocht mijn verhaal je aanspreken, stuur me dan even een PMmetje, misschien kunnen we dan iets afspreken over de mail. Je kunt ook altijd even op mijn facebook kijken, deze staat in mijn profiel.

:chin:

Hoi, Ik land 27/10 in Mumbai en start vanaf daar mijn rondreis door zuid-oost Azie.
Moest je interesse hebbenn mag je me gerust mailen.
benoit.de.bock@telenet.be

groetjes

Hoi Bokn, bedankt voor je reactie!

Ik heb mij inmiddels opgegeven voor een vrijwilligersproject in Bangalore vanaf begin december. Het project duurt ongeveer twee weken en daarna begin ik alleen (?) aan mijn rondreis door India.

Misschien neem ik aldaar wel even contact met je op! Geniet alvast van je reis!!

hoi,

mag ik vragen wat je juist doet van vrijwilligerswerk?

Mag ik ook eens informeren wat voor soort visum je hebt aangevraagd? Is het een single of dubbel entry?

groetjes
Benoit:kus:

Zeker mag dat!

Dit is het project waarvoor ik mij heb opgegeven:
http://www.siw.nl/vmchk/Azie/194-25726-Sociaal-Kinderen-Onderwijsproject-India-in-december-13dgn/flypage.tpl.html

Ik heb verder nog geen visum aangevraagd, wacht eerst even af of ik geplaatst ben, en ga me dan verder in mijn visum verdiepen. Ik wil er een aanvragen voor 6 maanden, maar hoe dat verder precies zit en werkt, weet ik nog niet precies. Dus als jij daar meer informatie over hebt, is dat welkom voor me!

Ik heb mijn reis inmiddels geboekt, en vlieg op 3 december via Parijs op Bangalore met KLM. Mocht er iemand heeeel toevallig dezelfde vlucht nemen, zou ik het leuk vinden dat te weten!

Ik heb een visum aangevraagd voor 6 maanden (single entry). Ben doodzenuwachtig of ik deze krijg… Heb het namelijk te lang uitgesteld… mocht deze worden afgewezen dan wil ik die voor 3 maanden aanvragen, en ik hoop dat ik dan genoeg tijd heb!
Ik heb een begeleidende brief, een werkgeversverklaring en een reisschema toegevoegd. Ik heb het aangevraagd via het visumbureau visumplus. Dit was eigenlijk het eerste visumbureau dat enigszins professioneel op me overkwam waardoor ik er wel een vertrouwd gevoel bij kreeg…