Ha mensen!
Ik ben op zoek naar een reisgenootje die zin heeft om in de zomer van 2009 op een 10-daagse, georganiseerde, 'survival’tocht te Slovenie te gaan. Het is een medium tocht, gericht op mensen met een ‘sportieve jonge geest’. Maar je hoeft dus nergens iets vanaf te weten, je wordt goed begeleid. Het is ook mijn eerste keer, en ik hou ontzettend veel van zulke sportieve uitdagingen maar door mijn ziekte ME wordt ik hierin nog wel eens beperkt.
Je gaat o.a. mountainbiken, trektocht maken, abseilen, kayaken, canyons beklimmen en speleogie. Overnachtingen in tenten incl. kampvuurtje enzo.
Kosten rond de 500,- euro (incl eten, reis en materiaal).
Zelf ben ik 21 (v), maar iedereen die dit een aanspreekt moet reageren!
Hallo Tessa ik ben Stijn 33j zo een survival tocht lijkt me super cool. Het is misschien al te laat maar zelfs is dit het geval zou je me toch een beetje meer informatie er kunnen over verschaffen? Kan het dit jaar niet meer dan misschien volgend jaar. Zelf heb ik epelepsie wat ook een grote handicap is maar ik doe ook toch alles waar ik zin in heb, en dit lijkt me echt fantastisch! Waar inschrijven…
Alvast bedankt op voorhand. En Tessa ga ervoor!
Ik ben Hester (20) Je berichtje klinkt erg leuk en ik ben geinterreseert in die reis. Ik ben ook nog steeds op zoek naar een active vakantie voor deze zomer. Kun je misschien meer info geven?
Hey tessa, klinkt geweldig die vakantie. Weet niet of je al geweest bent, maar lijkt me leuk om er meer over te horen. Ik ben suzan en 26 jaar en kom ook uit gelderland.