Het is weer zover. Heb wel bijna ff vakantie (eindelijk, na een drukke werkzomer), maar nog geen bestemming.
Datum staat dus al wel vast… Is ongeveer een week namelijk 9 t/m 15 november 2008.
Mijn voorkeur gaat uit naar een natuur/cultuur rondreis. Groep geen bezwaar Wilde het dit keer eigenlijk qua budget beschaafd houden, er komt nog een zomer 2009 aan…
Heeft iemand een idee of reisgenoot nodig voor die periode?
Had zelf een oproep geplaatst onder Maupie01 voor een reisgeno(o)t(e) bestemmig zon /last minute.
Ik ben komende 2 wkn. vrij en wil nog even weg en 5 t/m 9 nov. komt mij dus goed uit.
Heb je iemand /iets gevonden inmiddels?
Kijken voor een last minute? Evt. Canarische eilanden (niet te lang vliegen en mogelijkheden voor sport /eiland verkennen).
Ik probeer het max. rond € 500 te houden, beetje sporten: (hard)lopen, wandelen of fietsen (huren op locatie) doe ik graag; hele dag op strand rondhangen gaat ook vervelen, maar het is vakantie, dus beetje ontspanning … gewoon genieten.
Ik: vrouw, 39 jr. werkzaam in psychiatrie, vrienden /innen kunnen nu niet weg en ga liever niet (meer) alleen op vakantie, vandaag maatje m/v gezocht.
Heb je al gereised of kan je een beetje later gaan?
Ik ben van plan om na 20 November naar Denermarken gaan en misschien ook Zweden en ik zou heel graag reisgenot/en hebben.
Ik ben russin, woon in St.Petersburg en studeer ook Nederlands als hobby. Daarom wil ik liever met NL-talige mensen mee reizen.