Avontuurlijke vakantie Slovenië zomer 2013

Hey,

Ik ben Anne en op zoek naar reisgezelschap dat van actie houdt!

Vorige zomer ben ik op mijn eentje naar Slovenië getrokken met het doel te gaan canyoningen en heb daar toen kennisgemaakt met hydrospeed, een relatief onbekende sport die onmiddellijk mijn passie werd. Dit jaar zou ik dat graag opnieuw doen, maar omdat een ervaren gids erbij wel zo veilig is en die niet uitvaart voor 1 persoon… zoek ik dus een (of meerdere) travelbuddy(s) die ook graag in het water spartelt :smile:

Mijn verlof is van 18 juli t.e.m. 4 augustus, dus daar tussenin zou ik graag 10-14 dagen met auto-tent of mobilhome (ik heb beiden ter beschikking) weer naar het Triglav National Park trekken. Ohja ik heb ook een motor, dus dat is ook een optie als je er zelf ook een hebt. Google “hydrospeed” en “triglav park” gerust eens, maar de werkelijkheid is indrukwekkender dan de foto’s. Zalige sport, Nederlandse gids, zalige omgeving, zalige bergweggetjes, zalige andere adrenaline-activiteiten voor de afwisseling en relatief goedkoop t.o.v. buurlanden Italië en Oostenrijk!

't Ligt net zuid-oosten van de Alpen, opvallend vaak mooi weer, en ik wissel extreme sporten graag af met een dagje (gratis) wandelen, luieren met een boek en eens een folklore-avond meepikken. Ik ben niet iemand die constant 24/24 MOET samen blijven op vakantie, maar hydrospeed willen uitproberen en niet 3x/dag alleen eten zijn wel een vereiste :thumbsup:

Verder wissel ik wat tussen campings (€8-€12 p.p.) en hostels (vanaf €12p.p.), hoewel couchsurfing mogelijk ook een optie is. Geen superdure hotels maar wel een minimum aan comfort om te relaxen na de actie.

Ben je van hetzelfde hout gesneden? Stuur gerust een mailtje, leeftijd niet van belang!

Yo AnnePanne… Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk

Reageren niet meer nodig, vakantieplannen zijn gemaakt! :slight_smile: