Wie (m/v) gaat er twee maanden mee op reis naar een ver oord? Heerlijk backpacken en niet te veel verplichtingen. Voorheen reisde ik low budget maar tegenwoordig mag het ook iets meer zijn.
Begin volgend jaar wil ik weer eens op reis en mijn plan is om ca. twee maanden naar bijvoorbeeld Nieuw Zeeland, Zuid-Amerika of Azië te gaan.
In Nieuw Zeeland zouden we een auto kunnen huren en in twee maanden de twee grootste eilanden kunnen bezoeken.
In Zuid-Amerika zouden we naar bijvoorbeeld Argentinië en/of Chili, Paraquay en Uruguay kunnen gaan en aldaar met het openbaar vervoer reizen (ik ben al in Bolivia, Peru, Ecuador, Colombia en het noorden van Chili geweest.
Voor Azië denk ik aan Sumba om daar met bussen rond te trekken en daar te gaan snorkelen, de plaatselijke bevolking te ontmoeten, wandelen, fiets of bromscooter huren, van het heerlijke fruit te genieten, de bijzondere woningen te bekijken en natuurlijk van de natuur te genieten (in Indonesië heb ik reeds reiservaring opgedaan op o.a. Java, Sumatra, Kalimantan, Flores, Bali, Lombok, Komodo, Rinca en Sulawesi.
Heel veel landen op onze aardbol heb ik nog niet bereisd dus wanneer je een ander goed idee hebt dan wil ik daar zeer graag met je over praten/mailen.
Ik woon in Scherpenzeel (Gelderland), ben 68 jaar en mijn hobby’s zijn o.a. : reizen , golf, genealogie, fietsen, snorkelen en van de natuur genieten. Ik heb een relatie en twee uitwonende zonen.
Ik zoek iemand die in januari en februari of wellicht maart het leuk lijkt om samen met mij te gaan reizen en rond te trekken met respekt voor natuur, de plaatselijke bevolking, milieu e.d. Veel reiservaring is niet nodig maar het zou prettig zijn wanneer je enig gevoel voor humor hebt en niet al te moeilijk doet over eventueel iets minder goede slaapgelegenheden.
Mijn reisverslagen van de laatste 10 jaren zijn op het internet te vinden wanneer je op mijn voornaam en achter naam zoekt bij mysites.
Een vriendelijke groet, Sybrentijn
Ik heb je een privé bericht gestuurd
Sent from my GT-I9195 using Wereldwijzer mobile app
Beste Katootjuhh,
Wil je me bellen?
Een vriendelijke groet uit Scherpenzeel,
Martin Wassen
Momenteel heb ik even geen telefoon. Ik heb je een prive bericht gestuurd
Sent from my SM-T310 using Wereldwijzer mobile app