Reisgenoot m/v gezocht. oktober 2007

Hallo,

Ik ben Daniël 25 jaar. i.v.m. het veranderen van een baan heb ik de maand oktober vrij en zou ik heel graag een maandje weg willen. Ik weet allleen nog niet waarheen. Heb ervaring met backpacken in Azië.
In mijn omgeving zijn er geen mensen die dan vakantie hebben en alleen is ook maar alleen.
Het lijkt me leuk om samen met iemand ergens heen te gaan.

Ga jij of wil jij ook rond oktober een maandje weg en lijkt het je leuk om samen te gaan, mail even of zet een berichtje op dit Forum

mail: [EMAIL=“jasperke001@hotmail.com”]jasperke001@hotmail.com

Hoi! Misschien zin in een safari enzo in Kenia? Ik kan maar ong. 10 dagen weg, maar wellicht lijkt het je wat…

Hey die Jasper,

Ik ga op 21 oktober vanuit Düsseldorf via Moskou naar Peking met de Transsiberië Express. Misschien leuk om je vakantiemaand mee af te sluiten? :slight_smile:

Groetjes Tom

Jasper,

Ik heb al een ticket geboekt voor Fort Lauderdale, Florida voor 16 dagen, en ben nog zoekende naar een reisgenoot, misschien heb je zin om samen te reizen en Florida te verkennen?

Bea

ik vertrek begin oktober (rond de 7de) naar italie met de wagen om rond te gaan trekken voor een maandje…laat iets weten

kinmastar@gmail.com

Haai!
ik ga de maand oktober (vertrek 2 okt) naar Thailand, om daar een maand rond te trekken. (een vast omlijnd plan/schema heb ik nog niet)
intresse om iets samen te doen?
je kan me mailen op [EMAIL=“anti10@hotmail.com”]anti10@hotmail.com voor meer info.
gr.
Antoon