Mijn naam is Monique en ik heb t plan om voor het eerst in mijn leven alleen op vakantie te gaan, kado voor mezelf … 3 weken Thailand met de rugzak !Heb inmiddels mijn ticket geboekt vertrek op 29 july en dan 3 weken tot 20 augustus .
zou het leuk vinden om mensen te ontmoeten die dan ook alleen gaan om evt. een paar dagen samen te reizen , heb t plan eerst een paar stranddagen te doen en dan door naar Chiang mai oa een massagecursus bij de ITM school, Pai en Chiang Rai .Ben ook nog op zoek naar leuke gezellig Guesthouses daar , dus als er iemand Tips heeft ?? Heel graag
hi monique ik vertrek volgende maandag naar bangkok. Vriend van mij die mee zou gaan heeft zijn voet gebroken en reis geannuleerd.
Reisplannen zijn vollop in de maak en naast duiken en scooter touren wil ik misschien wel kookcursuske volgen en een trip naar laos of cambodja zit er ook in. Ben tot 18 augustus daar.
Als het je leuk lijkt om een paar dagen samen op te trekken dan is dat zeker leuker dan er alleen op uit te gaan.
Hoi Warmenbol, klinkt leuk … ook leuk om je echte naam te weten . Wel balen voor je vriend , goed van je om toch wel zelf te gaan .
Zoals ik al aangaf kom ik de 30e aan en heb besloten om dan meteen door te gaan naar Chiang Mai en niet in Bangkok te blijven … eerst lekker rustig en natuur …
Dus misschien als je dan ergens daar in de buurt bent kunnen we contacten ?
Warmenbol is mijn achternaam, willem de voornaam.
Ben het absoluut niet gewoon van alleen te reizen en eerlijk gezegd zie ik er zelfs een beetje tegen op. Vandaar dat ik alvast activiteiten wilde plannen.
Ben nog niet helemaal zeker maar het zou kunnen dat ik eerst naar het noorden ga en vervolgens misschien richting laos en cambodja en eindigen op koh Tao om te gaan duiken voor een weekje. Maar het kan evengoed zijn dat ik eerst ga duiken en dan naar het noorden. Ik moet gewoon alles nog plannen.
Ok als je in de buurt bent of het komt van pas dan horen we mekaar misschien nog wel.
Mijn reis begint inmiddels steeds meer vorm te krijgen , ga beginnen in het noorden en heb een fietstocht van 3 dagen gepland vanuit chiang mai ( clickandtravel) kan me aansluiten bij een groepje die op 4 aug vertrekken , mischien ook n tip voor jou ?
klinkt wel tof. Het enige waar ik niet zeker van ben is of ik dan nog in die buurt ga vertoeven. Ben aan het kijken om misschien in Laos ook even mijn gezicht te laten zien. Het klinkt in elk geval wel sportief en daar heb ik zelf ook wel zin in.
Maandag vertrekken. Dinsdag ben ik in bangkok maar ik ben zelf wel van plan om daar woensdag al te vertrekken richting het noorden. Ayutahia of zoiets schijnt erg de moeite als tussenstop. Vanavond ga ik nog even langs mijn zus want zij was heel enthousiast over chiang mai. Je kan er ook een tour op een motor/scooter maken. Iets minder sportief en beetje slechter voor milieu maar ik denk ook heel tof.
Dus 30ste kom jij aan en dan 2 of 3de in chiang mai?