Reisgenoot(jes)gezocht Griekenland/Spanje/Portugal? zomer 2011

Hoi allen!

Op zoek naar reisgenootjes voor een leuke ontspannende vakantie richting …bestemming nog onbekend.

op zijn minst met zijn 2en weg, Tot aan +/-6, gezellige reisgenootjes…

Ook ik kan niet de juiste personen vinden die deze zomer dezelfde plannen hebben, mede doordat ik net weer single ben en andere niet.

Ben niet op zoek naar een relatie, just fun!!:zon02:

Zelf hou ik van het strand, de terrasjes,lekker eten,even dansen, all round activiteiten etc.
Ben je een boy of girl tussen+/- 24 en 32 jaar en heb je nog geen concrete plannen maar weet je ook zeker dat je deze zomer naar het buitenland wilt?
Dan hoor ik graag wat van je! De reisdatum is niet van erg groot belang, ik ben zelf wel redelijk flexibel in mogelijkheden.

Groetjes,
Franklin, 29 jr.
Noord brabant

Heyy Wendy,

Voor mijn budget denk ik zo rond 500 euro weg te willen leggen".
Het liefst had ik Mexico gehad, maar dat zit er dit jaar niet in!
En hoe, een reis van 6-8 uur zou ik met een busreis nog wel volhouden,daarboven heeft het vliegtuig mijn voorkeur, hoe sneller de reis hoe beter.

Wat ik wil qua reizen?
Na deze regenachtige dag, zonneschijn, strand,waterspartelen, cocktails,cultuur opsnuiven, een verblijfplaats met een goed verzorgd activiteitenprogramma, waarbij je zelf kiest of je op je luie kont blijft zitten…of er een actieve dag van maakt.Een dagje feest, een dagje rust, gewoon lekker alround wat de dag ons brengt.

Wat was jou opzet, waar liggen je interesses?

Groeties,"

Franklin