Reisgenoot gezocht

Hoi allemaal,

ik ben een 21-jarige meid (bijna 22 :hihi:) die deze zomer afstudeert als Psychologe aan de uni. Ik kom net (nog geen week uit) uit een ruim 4 jaar durende relatie. Ik zit dus plots zonder vakantie… omdat ik geen zin heb alleen te gaan. En thuis alleen gaan kniezen heb ik al helemaal geen zin in als hij met die idiote collega’s naar Kroatie gaat… (sorry… zit nu in de boosheid-fase :smirk:)…

Bijkomend probleem; vreselijke vliegangst… Ooit een keer gevlogen naar Tunesie en vliegen heeft niet mijn voorkeur.

Frankrijk is een land dat mij erg aantrekt, maar ook belgische ardennen, duitsland (mosel…) of kroatie trekt me erg aan. In principe ben ik, naast mijn “vliegprobleempje” best avontuurlijk en ga ik het liefst met de auto door verschillende landen heen. Tentje, “zimmer frei”, hotel… motel… alles kan. (bijkomend probleem 2; ik heb zelf geen auto… maar ga wel snel aan rijbewijs beginnen).

Een verdere omschrijving; ik ben een op zijn tijd vrij rustige meid, die van goede gesprekken houd. Aan de andere kant kan ik het ook erg naar mijn zin hebben in het uitgaansleven en kan er onzinnige praat uit me komen… ik heb echter absoluut geen drang om elke avond in een grote discotheek te staan. Terasjes vind ik een beter idee… kampvuurtje… gezelligheid. Ik houd erg van schilderen, tekenen, gitaarspel, dans… maar ben geen zweverig type! Ik vind van mezelf dat ik best goede humor heb, maar dat moet je wellicht zelf maar bepalen :smile:

IK hoop dat mijn verhaaltje wat reacties oplevert… met de auto naar Frankrijk is misschien wat minder ruig dan een half jaar naar Thailand, maar ik vind het zeker zo leuk!

Oh ja; ik zou in september weg willen omdat ik zojuist voor juli en augustus een baan aangeboden heb gekregen…

Groetjes, Danielle

Hoi Danielle,

Leuk voor je dat je bijna bent afgestudeerd. Gefelie; wat betreft de vakantie en jouw plannen, ik heb zelf wel een rijbewijs en op mijn greenwheel na heb ik geen auto in mijn bezit. Kan uiteraard wel een auto huren. Ik woon en werk in Amsterdam, in de verslavingszorg. Naast werk ben ik ook reporter voor de kro alwaar ik filmpjes voor hun maak die op de internetsite komen zo ook op de televisie. Verder ben ik een spontane en een niet geheel onaantrekkelijke jongeman die veel geniet en nog meer wil genieten. Wil je eventueel plannen maken dan ben je meer dan welkom om nader kennis met mij c.q. elkander te maken. Mijn msn is [EMAIL=“surotoni@hotmail.com”]surotoni@hotmail.com en anders reply je even mocht je even op deze voet verder contact willen leggen! Groet roy quist