Hallo allemaal.
Mijn naam is Lennie(vrouw) en ik ben 22 jaar. Ik ben op zoek naar een vrouw die zin heeft om met mij een weekje op vakantie te gaan. Eigenlijk had ik geen plannen om op vakantie te gaan, maar met het weer hier in Nederland wil ik toch wel even lekker naar de zon. Aangezien ik nog op school zit wil ik graag rond de herfstvakantie gaan (16 of 23 oktober)…
Ik zit in het vierde (afstudeer)jaar van de (HBO) opleiding Maatschappelijk werk en Dienstverlening.
Zelf zat ik aan (all-in)naar Turkije of Mallorca te denken. Lekker van de zon genieten (op het strand of aan het zwembad), terrasje pikken, shoppen en wat van de omgeving zien. Kortom lekker relaxen en genieten van het mooie weer. Ben jij een gezellige, sociale meid en heb je zin om een weekje mee naar de zon te gaan laat dan wat van je horen. Groetjes van Lennie.
Hoi mijn naam is Dorien. Ben ook 22 jaar en vrouw en zag je berichtje. IK was eerst ook niet van plan om nog ergens heen te gaan maar mijn relatie is sinds kort uit en wil nu alleen nog maar dingen doen die ik leuk vind en niet hij. Turkije of iets dergelijks spreekt me op zich wel aan. IK zit zelf ook nog op school ben dus ook aan de schoolvakanties gebonden. Dus dit zou allemaal wel perfect uitkomen. Heb je enig idee hoeveel het ongeveer gaat kosten want dat is natuurlijk ook wel even handig om te weten. Wil je nog meer weten dan kunnen we misschien msn adressen uitwisselen. Ik hoop snel wat van je te horen.
Groetjes Dorien
Hoi Dorien.
Wat betreft het leuke dingen doen zitten we wel op 1 lijn… alleen ik heb wel een vriend. Ik zat zelf te denken aan een prijs rond de 400/450 euro all-in, maar dan zouden we ook even moeten kijken wat we leuk vinden etc. Wat voor opleiding doe je eigenlijk en waar woon je? Ik kom uit de omgeving van Eindhoven trouwens.
Mijn e-mail/msn adres is: [EMAIL=“lennie_van_horen@hotmail.com”]lennie_van_horen@hotmail.com dus voeg me maar toe en dan praten we daar wel verder.
Groetjes Lennie.
hoi
hier ook een leeftijd genootje dat op vakantie wilt heb effe een vakantie nodig.
alleen is er niemand die mee op vakantie wil gaan ik wil ook graag in oktober gaan.
groetjessss:dag:
ik hoor nog van je!!!