Reisgenootje gezocht voor Oktober!

Hoi Ik ben Edith en ben 25 jaar! Ik zoek een reisgenootje voor de laatste week van oktober om lekker naar de zon te gaan. Turkije, spanje ,griekenland enz. lijkt me wel wat. Ik vint het leuk om ook dingen te ondernemen in de vakantie maar een daggie lekker op het strand is ook heerlijk. Ik hou van lekker eten, terrasje pakken, excursies doen, stappen enz. Heb je ook nog leuke ideeen om te doen in de vakantie en trekt dit je ook wel. Laat het dan weten en wie weet tot snel!:zon02:

Hoi Edith,

Lijkt me een goed idee, nog even de zon op te zoeken voor het te laat is. zoiets zie ik zelf ook wel zitten, vooral die mix van activiteit, terras, terras, terras, activiteit, strand, terras. Als je wilt dan mailen we elkaar een keer,
Groet Marijn [EMAIL=“mpavalentgoed@hotmail.com”]mpavalentgoed@hotmail.com

Beste Edith, Ik ben net nieuw op deze site en begrijp er nog niet echt veel van, om het maar netjes te zeggen.

Zou jij mij misschien kunnen uitleggen, hoe ik ook een oproep kan plaatsen, ik ben namelijk ook op bezoek naar een reisgenoot maar dan voor begin 2009. ik weet alleen niet hoe ik zo’n oproep moet plaatsen.

graag hoor ik wat van je, alvast bedankt.

Groetjes Esther

ja leuk in okt nog een weekje turkije ik zou dus wel graag mee willen!!liefst Gumbet bij Bodrum

            Groetjes

Alanya?! Weekje of 2?!

Hoi,
Ik ga begin oktober naar Alanya. Zoek nog enthousiaste mensen (ongeveer tussen de 25 en 40 ) om gezellig mee te gaan. Mail me gerust op [EMAIL=“a.rv@live.nl”]a.rv@live.nl