Reisgenoot gezocht ZO Azie april-mei- juni 2008

Hallo,

Ben Ruud en 29 jaar oud. Reis nu in Vietnam en ben nog van plan naar Cambodja, Laos, Thailand, Maleisie en Indonesie te reizen.
Wie kan en wil met me meereizen vanaf nu of later in deze maanden?

Reis budget en houd van lekker eten en met mensen praten.

Hoop van je te horen,

Ruud

hee ruud! als je nou ook nog even india in je lijstje zet ben ik van de partij;)
ik vertrek vanaf 19 april t/m 21 juni naar india en zoek nog reisgenootjes, want een avontuur volledig in je uppie beleven is ook niet altijd alles!
ben 20 jaar(wel wat jong dus, maar wat zegt leeftijd nou!) en lekker avontuurlijk ingesteld!
nou laat maar even weten wat je plannen zijn!
groetjes stephanie

Hallo Ruud!

Binnen een twee-tal weken vertrek ik vanuit België naar Thailand, dit tot eind juni. Veel concrete plannen heb ik niet, ik zie daar wel verder. Ik wil bewust low-budget, alternatief, dicht bij de bevolking, met veel respect, helemaal onderdompelen in de cultuur van het volk, rondreizen.

Over mijzelf: ik ben net 26 geworden, heb al wel wat rondgetrokken in Europa (Frankrijk, Barcelona,Kroatië,Kreta), super genieten en chillen, avontuurlijk, fotografie,…

Ik zou het super vinden om de buurlanden van Thailand te doen: Laos en Cambodje, alleen schrikt het een beetje af omdat het wat meer afgelegen is daar,… Wie weet kunnen we samen een traject uitstippelen…

Let me know,
Groetjes,
Ilsje