Reisgenoot gezocht voor vrijwilligerswerk

Hoi!

Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij vrijwilligerswerk wil doen, bijvoorbeeld via Projects Abroad. Ik wil dit ongeveer een maandje doen om vervolgens verder te reizen. Heb een lichte voorkeur voor Zuid-Afrika, maar sta open voor veel suggesties! Heb in ieder geval zin om een paar maanden het avontuur op te zoeken! Het gaat om de periode september/oktober tot januari. Ben zelf 21, en op zoek naar reisgenoten tussen de 19 en 24.

Wie reist er met me mee?? >>>

Hee…
Klinkt heel leuk… Welk vrijwilligerswerk zou je willen doen? En hoeveel maanden zou je in het totaal vrijwilligerswerk willen doen en willen reizen? Heb je nog voorkeuren voor welke landen? Zuid-afrika lijkt mij super!
Graag hoor ik van je!

Naomi

ps. ik ben 20 jaar

mijn naam is Martin ik ben een 24jarig student bedrijfseconomie aan de VU. Ik doe momenteel onderzoek naar het effect van profit organisaties als projects abroad en non-profit als SIW, op de landen waar deze plaats vinden, maw hoe het geld besteed wordt, wat de indrukken van deelnemers gastfamilies zijn etc. etc.
Uit eerdere studies is gebleken dat dit zeer negatieve economische effecten heeft op de lange termijn. Met name tussen de handelswijze van profit en non-profit organisaties blijkt een groot verschil te zitten
Graag wil ik in contact met je komen met mensen die via profit en non-profit organisaties vrijwilligerserk in het buitenland hebben gedaan.

Martin

Project Abroads moet zich kapot schamen!

Het is ongelovelijk hoe weinig geld er naar de organisaties / gast families in de landen gaat.

Dure kantoren door heel Europa, overbetaalde directeuren.

Het is vele malen beter om andere organisaties te kiezen, bijv. Via-Netherlands, deel van Service Civil International. Of United Nations Volunteer.
Deze organisaties hebben, in tegenstelling tot Project Abroads geen winstbelang, en kunnen daarom andere belangrijkere belangen prefeleren!