reisgenoot gezocht voor rondreis Amerika 30 dagen

Hoi lezers,
Ik ben Sharon, 24 jaar. Ik wil graag de rondreis Verenigde Staten, Van New York naar San Franciso, 30 dagen aangeboden door Djoser maken.

Ik zoek voor deze reis een reisgenoot (m/v) om samen de vrije dagen door te brengen en zoveel mogelijk te bezichtigen (met name de belangrijste bezienswaardigheden) maar ook om veel plezier te maken. Ik heb eerder alleen in een georganiseerde groep gereisd en toen was ik wat betreft de vrije dagen geheel om mijzelf aangewezen omdat andere met partner, gezin, vriend/vriendin er op uit ging…niet zo heel gezellig.

Mocht je geinteresseerd zijn in het maken van deze reis met mij dan hoor ik het graag. Ik wil graag in overleg tot een datum komen voor de reis.

Groetjes,
Sharon

Voor welke periode zou je dan heenwillen?
Ikzelf wil graag in september/oktober

Ik heb de voorkeur voor september/oktober of mei/juni. In ieder geval niet in het hoogseizoen.

http://travels.kilroyworld.nl/Bestemmingen/Adventure+tours/overzicht.htm

Als je op deze link klikt, kom je ook bij een leuke rondreis: de transcontinental south, dat is 35 dagen! er staan er 2, maar kan nog geen verschil ontdekken…

Heuy,

Misschien te laat, maar ikzelf (24) ga van 4 oktober tot 4 november naar de Verenigde Staten. Ik heb een fly&drive geregeld via wrc-reizen. Het enige wat vastgesteld is zijn de begin en einddatum, de vluchten en autohuur. De eerste week is New York en de 3 overige weken bestaan uit een vrij in te delen roadtrip in West Amerika.

Mocht nog niet weg zijn en interesse hebben, dan hoor ik graag van je.

Groeten Erwin.