Reisgenoot gezocht voor Nieuw-Zeeland

Hai Allemaal,

Ik ben Miranda, 28 jaar en van plan om begin 2008 3 maanden naar Nieuw-Zeeland te gaan. Ik zit zelf te denken aan feb-apr. Het idee is om daar een auto te kopen en dan de eilanden te ontdekken. Lijkt je dat ook leuk, laat dan een berichtje achter!!

Groetjes, Miranda

hoi miranda, Het lijkt mij ook heel erg mooi om nieuw zeeland te ontdekken. Je mag me anders wel toevoegen op msn [EMAIL=“marinkekalter@hotmail.com”]marinkekalter@hotmail.com. groetjes marinke

Hallo,

Mijn naam is Marjolein, ik ga in september naar Nieuw-Zeeland, eerst vijf maanden stage lopen in Christchurch en dan nog 1,5-2 maanden rondtrekken. Ik weet nog niet hoe het allemaal gaat lopen, maar misschien is het een idee om contact te houden en kan ik je tegen die tijd nog wat tips geven (wie weet ;))
Ik ben te bereiken per mail en msn [EMAIL=“marotel@msn.com”]marotel@msn.com

Groetjes Marjolein

Hoi Miranda,

Ook ik (Melanie, 25 jaar) ben van plan om begin 2008 voor 3 maanden naar Nieuw Zeeland te gaan. Ben van plan om er een backpack vakantie van te maken. Weet niet of je ook low budget wil reizen?!

Ben benieuwd naar je reactie.

Groetjes Melanie

En ook ik, 28jarige Belg (Gent), wil eind 2007-begin 2008 reizen. Nieuw-Zeeland staat op het verlanglijstje. Hoe concreet is het ondertussen allemaal geworden? filip([EMAIL=“_vandemeulebroecke@hotmail.com”]_vandemeulebroecke@hotmail.com)

Hawdi

Mijn naam Tim, een 24 jarige Belg en ik ga eind oktober begin november 2007 naar Nieuw-Zeeland en Australië zal in totaal een 5 a 6 maanden weg zijn.
Zoek ook nog een partner om te reizen want alleen zie ik da minder zitten.
Heb al min of meer het één en ander gepland maar sta open voor vele andere ideeën.

Ik ga graag weg, drink graag een paar pintjes, speel gitaar en ik surf.
Deze reis is een droom die hopelijk in vervulling gaat.

Ben ondertussen al 2 jaar van plan geweest om deze reis te maken en dit jaar zal het er eindelijk van komen.

Zie je het zitten, laat me dan iets weten. Hopelijk staat bij jou nog niet alles vast.
Mijn email: [EMAIL=“timdsq@hotmail.com”]timdsq@hotmail.com

Groejtes Tim

Hoi miranda,

Das toevallig ik ben hetzelfde van plan. Ik ben Stefanie en 21 jaar. Ik wil al heel lang een reis door Nieuw Zeeland maken, en nu ga ik het echt doen, alleen van december tot maart. Dan is het daar zomer en geweldig mooi. Ik heb bijna alles al geregeld alleen he boeken nog. Ik zou het leuk vinden als je contact met me op zou nemen, misschien dat we mekaar advies kunnen geven en misschioen reisgenoot worden.

Gr Stefanie