Reisgenoot gezocht voor Nieuw Zeeland eind 2008

Hallo,

Ik ben Femke, 27 jaar en op zoek naar een reisgenoot. Enkele jaren terug ben ik voor drie maanden in Ecuador geweest en dit is zo goed bevallen dat ik nu weer reiskriebels heb gekregen. Dit keer wil ik naar Nieuw Zeeland afreizen voor ongeveer 5 maanden.
Ik ga vooral om het land te ontdekken en van de natuur en cultuur te genieten.
Ik denk erover om te gaan WWOOFEN (op een boerderij werken in ruil voor onderdak en eten) maar echt concrete plannen heb ik nog niet. Alles is nog mogelijk.

Ik zou het leuk vinden om een reisgenoot (man/vrouw maakt niet uit) te hebben om mijn ervaringen mee te delen! Heb jij ook zulke plannen laat dan wat van je horen!

Groetjes,

Femke

Hoi Femke,

Mijn naam is Bas , 31 jaar en ik ben van 10 nov tot en met 19 dec in Nieuw Zeeland! Wil daar gaan rondreizen en natuurlijk veel gaan zien en doen. Lijkt me leuk om in contact te komen met mensen die daar ook heen gaan om wellicht samen wat activiteiten te ondernemen.

Lijkt me leuk om van je te horen! Groetjes, Bas

PS ben ik 2005 ook in Ecuador geweest! Was inderdaad zeer de moeite waard!

Hoi Femke,
Ik ga ook eind 2008, in november naar NZ, maar dan voor 3 maanden. Ben nog bezig met een ticket zoeken dus de precieze datums weet ik nog niet! heb jij al iets geboekt?
Ook wil ik gaan WWOOFen, ten 1e omdat het me een leuke ervaring lijkt en ten 2e omdat ik het vermoeden heb dat ik het niet ga redden met mn geld. :wink:
Ben al eens eerder 6 maanden naar Australië geweest en idd, die reiskriebels komen weer terug! Ben trouwens 28!
Groetjes, Anne

Hoi Femke,

Ik ben op dit moment al in Nieuw-Zeeland. Ik loop hier stage in Auckland. Na mijn stage (vanaf half december) wil ik gaan rondreizen tot eind januari 2009. Dit zal dan voornamelijk het Zuidereiland zijn, iig de omgeving rond Auckland wil ik voor een groot gedeelte gedaan hebben. Ik vlieg terug vanaf Auckland, dus zal waarschijnlijk per vliegtuig of Overlander terug gaan van Wellington naar Auckland.Ook mij lijkt het leuk om een reisgenoot te hebben. Misschien heb jij nog betere ideeen voor een reisplanning? Ik ben trouwens 22 jaar… Ik hoor het wel.

Met vriendelijke groet,

Odette.