Reisgenoot gezocht voor liften!

Hallo allemaal!

Ik ben Tara de Wit, 17 jaar en ga over een paar weken met een beetje mazzel voor mijn Havo slagen.
Mijn droom is om naar de toneelschool te gaan, maar na wat tegenslagen heb ik toch besloten om eerst mijn horizon te gaan verbreden en op reis te gaan. Dit wil ik al liftend gaan doen. Allemaal natuurlijk niet zonder risico, ik heb al veel erge verhalen gehoord maar ik ben vastbesloten ervoor te gaan. Mijn plan is om via Frankrijk naar Barcelona te gaan liften en misschien een stuk Afrika mee te pakken om daarna op de een of andere manier in Schotland uit te komen. Niet een erg gemakkelijk pad om te volgen, maar zo wil ik het doen.
Omdat, zoals ik net zei, aan liften een risico zit, en alleen reizen wel fijn kan zijn, maar niet de hele tijd, ben ik op zoek naar iemand die met mij mee wilt gaan. Iemand die een beetje lef heeft en niet gaat zeuren als hij of zij een nachtje in een tent in the middle of nowhere moet slapen. Om mij heen wordt gezegd dat ik een jongen moet hebben, gezien 2 meisjes een nogal makkelijke prooi zijn voor een dikke trucker die zin heeft in meer. Maar reacties van meisjes die hetzelfde idee hebben als ik zijn ook welkom. Verdere ideeën of aanpassingen worden later door ons besproken.
Leeftijd maakt voor mij weinig uit. Ik ben zelf 17, zoals ik zei, maar laat je niet afschrikken door het feit dat ik nog wat jong ben. Ik ga er helemaal voor, en ben van plan begin juli dit jaar nog te vertrekken.
Ik hoop op veel reacties!

Tara

Hoi Tara,

Ik ga dit jaar hopelijk ook slagen voor mijn eindexamen havo, zelf ben ik 18 jaar. Ik heb al eens eerder geprobeerd te liften, het plan was om in Berlijn uit te komen maar na een dikke drie uur stonden we nog in de regen in Utrecht langs de snelweg… Dus erg goede ervaringen heb ik er nog niet mee maar liften heeft me altijd aangesproken (:

Anyway, zou het leuk vinden als je me een mailtje stuurde!
[EMAIL=“imkewerf@hotmail.com”]imkewerf@hotmail.com

Groetjes, Imke.