Gezellige mensen gezocht voor 'roadtrip' of liften naar Zuid-Sp./Port. week 31/32/33

Hallo iedereen!

Voor deze zomer was ik eigenlijk op zoek naar een leuk baantje in een B&B in Frankrijk, maar dat is 'm niet geworden. Nu bedacht ik nog een paar weken dan geld te verdienen in Nederland en dan +/- 10 dagen (in week 31, 32 óf 33) een soort road tripje te doen. Omdat dat vrij duur is lijkt me liften ook wel vet! En wat is nou leuker, gezelliger en veiliger dan dat met meer te doen! Ik heb een hele vette lodge/hostel gezien in Faro, Portugal en lijkt me heel vet om daar naar af te reizen (http://www.ecohostalalgarve.com/) (ik ben zelf niet type ‘eco’, maar wel geïnteresseerd in bijvoorbeeld de hippiecultuur). http://www.wereldwijzer.nl/editpost.php?p=963177&do=editpostIk heb verder geen plannen, maar lijkt me gewoon heerlijk een keer zoiets te doen. Surfen heb ik een keer gedaan, wil ik altijd nog eens doen, dus lijkt me ook vet naar de Franse kust te gaan of Tarifa in Spanje.

Ik ben 17 jaar, gezellig, sociaal, nieuwsgierig en een beetje gek (naarmate je me leert kennen), heb zin in avontuur, maar houd ook wel van mijn rust (dat je elkaar soms ook ff te de tijd gunt en wat ruimte geeft - ik hoef niet constant drukte om me heen). Verder heb ik dit jaar mijn vwo afgerond, zijn mijn hobby’s veelal creatief (dansen, tekenen, schrijven, koken, piano spelen etc.) en ga ik volgend jaar een tussenjaar doen. Ik houd van feestjes en lekker dansen, maar ben geen extreme drinker en vind het voornamelijk lekker de dagen te ontspannen en op avontuur te gaan. Ik zoek mensen (met één iemand vind ik het ook al leuk) tussen de 16 en 22 die dit ook leuk lijken en waarmee ik het goed kan vinden (misschien dus een idee van te voren al een keer af te spreken)! Ik ben niet van plan te veel geld uit te geven, maar ook niet om een tent mee te slepen. Denk dus aan een leuk paar dagen/ruime week weg, waarin we naar het zuiden van Europa afreizen, lekker chillen en dan weer terug gaan!

Ben je geïnteresseerd? Let me know! Tips, suggesties, alles is welkom!

Groetjes Marieke

heey Marieke

heb je al iemand gevonden?

en is leeftijd een pre?

Hoii, ik heb al twee reacties gehad, een van iemand die ook wil liften, de ander die een volkswagenbusje heeft en wil touren, ik wacht even alle reacties af en ga dan ook even een ‘plan’ bedenken of zo! Misschien dat we elkaar allemaal kunnen ontmoeten oid. Maar jou lijkt het dus ook leuk?? En leeftijd is meer zodat het klikt. Het kan natuurlijk dat je 27 bent en het ook leuk kan klikken, maar zelf vind ik het chiller met een beetje leeftijdsgenootjes te gaan. Want hoe oud ben jij? Je kunt natuurlijk ook altijd mee komen voor een ‘meeting’ :wink: we will see!

ik kan je een lift geven tot in s

hee
begrijpelijk eerst ff checken wat de mogelijkheden zijn :wink: zelf ben ik 26 als er meeting komt let me know ik vertrek wel uiterlijk de 28e van deze maand

jooo, prima!!

leuke plannen! Een tip: als je veilig wilt liften, lees dan eens de brochure ‘Veilig liften’ van Wegwijzer:
veel plezier!
http://wegwijzer.be/dossier/veilig-liften