liften of fietsen of treinen

Hallo,

Ik heb vrije dagen van 6 tot en met 15 augustus en ik wil dolgraag op reis. ik zou graag liften, fietsen of treinen naar een mooie en haalbare bestemming. ik hou van “go with the flow” en impulsieve ideeen. Ikzelf sta al 28 jaren op deze aardbol.
Voor mij is enkele dagen voor een low budgetreis voldoende. (ik hou mijn centen voor mijn grote reis in september.) Dus wie zich geroepen voelt om ook enkele dagen eruit te zijn,
laat je horen!

Groeten

Tilde !

Ik wil gaan fietsen met een tentje en wil door Frankrijk naar Italie fietsen, is dit ook iets voor jou? Ik ben 50, maar lijk jonger.

ik heb een grote voorkeur om met leeftijdsgenoten te reizen, sorry vreemdeling!

Hoi Tilde,

Jouw oproep spreekt mij ontzettend aan!! Ben zelf ook zo impulsief als de neten haha en lijkt me ook leuk een keer ergens heen te liften. Ik heb het idee om 7 aug laat of 8 aug vroeg naar zuid spanje te rijden en moet de 14e rond de middag terug zijn.
Stel dat we donderdag aankomen, zou ik graag donderdag en vrijdag bij mijn ouders langsgaan (zijn daar op vakantie) en verder gewoon lekker rondkijken. Kan niet al te lang ivm werk nog helaas. Heb je je rijbewijs? Ik heb wel een peugeootje :p. Delen we de kosten.

Hou ook van (low budget) avonturen en ga ook in september met een tasje op stap richting india of australie. Jij??
Ben heel erg benieuwd naar je reactie. als je een heel leuk ander alternatief hebt, let me know :D. Super leuk.

Groetjes Mirjam