Hoi hoi,
Ik ben een jongedame van 25 jaar en heb een leuk idee voor zomer 2009.
Ik wil heel graag naar Frankrijk deze zomer en in ieder geval Montpellier, Avignon en Lyon bezoeken.
Om echt het sportieve in mezelf naar boven te halen, bedacht ik me het volgende:
Per trein / openbaar vervoer o.i.d. naar Montpellier. Fiets gaat mee. Daar een aantal dagen genieten van de zee, de stad en de zon. Daarna per fiets richting het noorden (en dan dus Avignon en Lyon meepakken). Kijken hoever we komen richting België / Nederland. Laatste stuk eventueel weer met openbaar vervoer terug.
Overnachten op campings of in jeugdherberg.
Duur: circa 3 weken. Ik heb mijn vakantie nog niet aangevraagd, dus ben flexibel.
Ik heb zelf niet zo veel ervaring met lange afstanden fietsen, maar circa 4-5 uur fietsen met af en toe een paar rustdagen moet mogelijk zijn. Ik wil gewoon veel zien, genieten van het weer en de natuur, en achteraf trots kunnen terugkijken en zeggen: wow, dit heb ik gedaan!!
Over mezelf: ik ben net klaar met studeren, en werk nu fulltime en woon op mezelf. Ik ben een vrolijk, sociaal, ietwat verlegen en redelijk rustig type die goed kan luisteren. Ik kom het beste uit de verf in kleine groepen. Ik heb veel leuke ideeën, maar mis iemand die me kan stimuleren ook daadwerkelijk tot actie over te gaan.
Ik ben al een aantal keer een aantal maanden in Frankrijk geweest, dus kan me goed redden met de taal.
Heb jij zin om de plannen verder uit te werken en mee te gaan deze zomer, laat dan even een berichtje achter. Ik zoek één of meerdere personen die dit avontuur met mij aan willen gaan!
PS: als je andere plannen hebt, bijv. vakantie in de Provence, of Interrail door o.a. Europa / Frankrijk, of surfcursus, Middellandse zee, dan houd ik me aanbevolen!