Kamperen in Zuid-Frankrijk
Mijn echtgenote gaat dit jaar niet mee kamperen vanwege rugklachten, dus ga ik 60 jarige dit jaar alleen. Alleen kamperen zonder ervaringen te delen lijkt mij ontzettend saai, en de dagen en avonden lang. Mijn doel is om in Zuid-Frankrijk te gaan fietsen (racefiets) met de bedoeling de Mont Ventoux te gaan bedwingen e/o andere fietstochten te fietsen. Wat ik eigenlijk zoek is om dit samen of met meerdere personen m/v te gaan doen, het lijkt mij een stuk gezelliger dan alleen de dagen te moeten doorbrengen. Zijn er sporters die de passie hebben van ook kamperen, fietsen e/o andere sporten bv. wandelen dan hoor ik dat graag. En wie weet worden het dan geen lange dagen en saaie avonden. De periode die ik denk te gaan kamperen, zal ± 3 weken zijn vanaf halverwege juni 2011
Hallo wielrenner,
Al enkele jaren loop ik ook met het plan om de Mont Ventoux eens te fietsen. Het lijkt mij een goed plan om het dit jaar samen te gaan organiseren. Misschien gaat mijn vrouw mee, maar dat is nog niet duidelijk. In de zomer van 2003 heb ik de “Marmotte” in Frankrijk gefietst, daarna nog 1 keer L-B-L in België, dus het is weer eens tijd om te gaan. Ik fiets en schaats (wedstrijd marathon tot 2005) veel en heb een prima conditie en ook ervaring met fietsen in de bergen. Ik ben een echte kampeerder en ben ook voorzien van een complete kampeeruitrusting. Mijn leeftijd is 56 jaar, weeg 77kg en ben 1.86m lang en woon in Groningen. Mijn interesses zijn ook o,a, lezen,muziek,cultuur en mag ook graag zwemmen.Graag wil ik je eens kijken of het “klikt” tussen ons. Wil je eens wat meer over jezelf vertellen en een fotootje sturen?
Groeten, Henk.