fietsvakantie

Hoi!

Juli/aug 2008 wil ik graag een fietsvakantie doen. Ik ben opzoek naar een vrouwelijke reisgenoot leeftijd 20-35 met enige ervaring. Lijkt het je leuk om bijvoorbeeld de groene route te fietsen. Of iets anders … ?

Opzich wil ik ook wel met de rugzak op vakantie. Ik hou wel van actie, sportief, avontuur, kunst etc. vanaf juni kan ik weg.

Max duur reis 3 a 4 weken.

Groet

hallo,

ik zag dat je een oproep had geplaatst voor een fietsmaatje voor in de zomer. Ik ben naar hetzelfde op zoek. Ik wil deze zomer naar budhapest fietsen (wat 2000 km bedraagt) over een periode van ongeveer 4 weken, mits dit haalbaar is natuurlijk. Ik ben 21 en heb nog niet veel fietsvakanties achter de rug maar ben sportief en wil er vooral een leuke tijd van maken met de mensen met wie ik ga. Als dit je iets lijkt, hoor ik het graag van je.

Groetjes, Merei

Hoi,

Als jullie nog steeds op zoek zijn, dan denk ik dat jullie beter een berichtje op www.wereldfietser.nl kunnen plaatsen. Daar maak je in principe meer kans om iemand voor een fietstocht te vinden!

Vorig jaar ben ik naar Italie gefietst. En deze zomer ga ik alleen twee weken door de Franse Alpen fietsen. Ik heb echt mijn hart verloren aan deze manier van reizen, dus jullie zijn gewaarschuwd :slight_smile:

Zelf hoop ik iemand tegen te komen met wie ik in de toekomst meerdere fietstochten c.q. -reizen zou kunnen ondernemen. Of als er iemand geinteresseerd is in een weekendje Ardennen of zo, dan lijkt mij dat ook leuk (misschien ook leuk voor jullie als training?) :slight_smile:

Daarnaast ben ik ook op zoek naar iemand om omstreeks november/januari een fietsreis op een ander continent mee te gaan maken. Alles ligt nog open dus ik hoop op een reactie.

Groeten
Arjan (23)