Met de fiets op rondreis okt/nov?

Yes! Ik ben eruit! Ik wil (ga) op de fiets een stuk van de wereld verkennen. Maar ik wil niet alleen want dan is fietsen toch snel saai. Vriend van me kan helaas plots niet meer en dus probleem. Ik zie iedereen maar backpacken enzo maar nergens een oproep om lekker te gaan fietsen! Waarom? De fiets is het ultieme vervoermiddel om het land echt te beleven!

Waarheen. Maakt mij opzich niet zo heel veel uit. Patagonie heeft me wel altijd al getrokken. Ook Nepal en Tibet maar dat is wel vrij hoog en stijl en misschien wat teveel van het goede voor een eerste echte fietsvakantie zonder begeleiding. Maar in ieder geval fiets ik het liefst niet plat!

Wanneer. Tsja zo snel mogelijk eigenlijk. Liefst binnen twee weken. Beetje korte termijn maar fiets kopen hoeft niet zo lang te duren :slight_smile:

Hoe lang. Eigenlijk toch wel een maand of misschien zelfs twee. En uiteindelijk kan je altijd nog van gedachten veranderen!

In een eerdere post heb ik reeds wat meer over mezelf verteld. Komt misschien een beetje ADHD’erig over maar komt er op neer dat ik liever een wandeling ga maken dan twee dagen achterelkaar op het strand liggen!

Sportief Nederland laat van jullie horen! :-))

Mervin (28, jongeman)

Hallo!

Al eens op de site van http://www.wereldfietser.nl gekeken? Daar heb je misschien meer kans om een geschikte reispartner te vinden. Zelf ben ik ook een fietsfanaat, maar ik heb voorlopig geen verlof.

Mocht je ook eens een fietsweekendje ofzo willen doen, dan ben ik wel geïnteresseerd. Ik woon in Tongeren. (België, vlakbij Maastricht.)

Op de site van wereldfietser vind je ook heel veel nuttige informatie voor je fietsvakantie!

Veel succes met je reisplannen!

Groet,
Vierkantje

Thanks. Die site van wereldfietser is inderdaad erg handig! Toch ben ik bang dat mijn voorbereiding lang gaat duren dat 10 dagen… een reisgenoot komt ook niet zomaar uit de lucht vallen!

En weekend fietsen ja dat is ook een goeie ja. Heb ik slechts paar keer gedaan. Heb ook geen auto vandaar. Maar ik hou 'm in gedachten!

Mervin