Sportieve reisgenoot gezocht om mee te fietsen / mountainbiken

Hoewel ik in eerste instantie zo min mogelijk wilde plannen voor mijn vakantie / reis naar Australië van 21 sept t/m 5 dec, begint het nu toch te kriebelen… Het lijkt me hartstikke leuk om bezienswaardigheden te zien, maar omdat ik van mezelf behoorlijk sport minded ben, wil ik eigenlijk niet 2,5 maand lang van bezienswaardigheid naar bezienswaardigheid, bus in, bus uit… dat soort dingen.

Graag zou ik op mijn reis wat gaan fietsen. Ik heb begrepen dat stukken van de Great Ocean Road super zijn om te fietsen en dat er ook in Tasmania goed gefietst kan worden. Het hoeft wat mij betreft niet met bagage. Lijkt me een hoop gedoe. Maar gewoon steeds op een bepaalde plek een fiets of mountainbike huren en dan daar een paar mooie tochten maken. Oh trouwens, wandelen vind ik ook prima, maar met fietsen heb ik gewoon net even wat meer.

Dit is eigenlijk alles wat ik nu weet. Wat ik verder weet, is dat ik dit liefst niet alleen zou doen. Ik zoek dus een leuk, sportief iemand om dit mee te doen. Het hoeft echt niet voor de volle tien weken. Het lijkt me ook prima om bijv een week / twee weken met iemand op te trekken.

Ik ben zelf 25 en ben dus behoorlijk sportief (schaats in de winter, fiets op m’n racefiets in de zomer). Heb daar erg veel lol in. Ik hou van gezelligheid, gekkigheid en een feestje op z’n tijd.

Mocht dit verhaal je aanspreken, mail me dan even!