Hallo,
Ik ben bezoek naar personen die graag in de weekenden willen fietsen (vrijdag t/m zondag). Hoewel ik nog geen concrete plannen heb, is mijn plan om de komende tijd vooral weekendjes weg te gaan (en qua tijdsplanning wordt dat snel Belgie of Duitsland). En misschien in september/oktober een week weg, maar dan wat verder.
Afgelopen zomer heb ik alleen door NL gefietst (600 km). Dat is mij prima bevallen, maar in de toekomst wil ik graag ook in het buitenland gaan fietsen. (bv een paar dagen in Belgie of Duitsland). Dan lijkt het mij prettig als je met een ander of meer mensen fietst, bij voorkeur tussen 20-30 jaar. Maar mocht je nog jong van geest zijn, dan mag ouder ook ;).
Daarnaast vind ik het ook leuk om ervaringen uit te wisselen met mensen die al wel lange en verre fietsreizen hebben gemaakt. Waar moet je opletten? Hoe pak je dingen aan? etc.
Ik heb een trekkingsfiets en fiets ongeveer 20-22 km per uur. Ik kan zeer goed op mezelf zijn, dus een dag alleen fietsen vind ik prima als het qua snelheid niet op 1 lijn ligt. Het lijkt mij vooral gezellig om 's avonds een wijntje te drinken en gezellig wat te praten of een boekje te lezen. Ik lees dus graag, ik ben universitair opgeleid, rustig en zal ik eerder de natuur op zoeken, dan de stad.
Tot op heden slaap ik vooral in hostels en B&B’s. Het liefst niet al te duur. Maar kamperen lijkt mij ook erg leuk.
Mocht iemand hetzelfde idee hebben of ervaringen uit willen wissen, dan hoor ik dat graag!
Groetjes Anne