Reisgezel augustus

Dag allen

In de week van 6 - 12 augustus of iets later zou ik willen vertrekken voor een low budget reisje richting Frankrijk of een ander niet al te ver land. De bedoeling zou zijn om met de fiets rond te trekken. Met de auto rustig rondtoeren zie ik ook wel zitten. Ik beschik echter niet over een geschikte auto, rijbewijs heb ik wel.
In ieder geval zou ik op een niet te snel tempo willen rondtrekken, op leuke plekken halt houden en camperen of logeren in goedkope hostels/jeugdherbergen. Ik ben vooral geïnteresseerd in muziek. Bij voorkeur heb ik dus mensen (m/v) mee die op tijd en stond een muziekje kunnen waarderen of nog beter een beetje kunnen spelen. Want dat is dus het punt van heel het verhaal, ik zoek een reisgenoot/reisgenoten om mij te vergezellen op deze trip. Ik ben zelf 23 j en zoek wel enigszins leeftijdsgenoten (steekt ook weer niet zo nauw). Verder heb ik wel interesse voor kunst, cultuur, natuur, …

Bij interesse mag je hier altijd iets neerpennen. Andere voorstellen zijn ook welkom.

Groeten,
Pieter

Hoi Pieter,

Ik zelf wil volgende week ook graag op vakantie, graag vertrek ik dit weekend al, omdat ik de week daarop weer moet werken.

Ik heb helaas niks met muziek, nouja behalve dat ik dagelijks radio luister in de auto, maar ik speel zelf dus niet.
Een autoreis richting. Spanje/Frankrijk zie ik wel zitten.

Ben 25 trouwens.

Fijn dat je ze snel reageert. Ik kan zeker nog niet vertrekken in het weekend. Ik zou toch eerder wat langer op vakantie willen dan een week.

Aja gezien ik hier op een Nederlands forum ben, ter info: ik woon in België (Oost-Vlaanderen) :smile:.

Hallo Pieter,

lijkt liftend met een rugzak achterop je niet wat?
mijn bedoeling was eigenlijk tussen de 13/20 ste weg te gaan.
heb je een datum dat je terug moet zijn?
Ik heb namelijk alle tijd, ik heb als soort van eindbestemming Malaga in zuid Spanje. Daartussen vanalles bekijken.

zelf ben ik 20 en hou dus gewoon van muziek, ik wil mn akoestische gitaar meenemen. Ben niet heel goed maar in leerproces haha, lijkt me tof de tent uit te klappen vuurtje erbij en chillen maar

gr Jeremy

Dag Jeremy

Dit lijkt me wel wat, maar moet helaas 24/8 al terug zijn, dus denk dat Malaga net wat ver is. Ik zal je mijn e-mailadres pm’en dan kunnen we misschien iets concreters afspreken.

Groeten,

Pieter