Ik wil er even lekker tussen uit… Waarheen maakt me niet zoveel uit maar geen feestvakantie ! Mag ook Zuid Afrika… Mag ook Amerika / New York …
Heb ruim budget… Ik ben zelf 29 … Wie heeft er ook zin om er tussen uit te gaan ?
Ik wil er even lekker tussen uit… Waarheen maakt me niet zoveel uit maar geen feestvakantie ! Mag ook Zuid Afrika… Mag ook Amerika / New York …
Heb ruim budget… Ik ben zelf 29 … Wie heeft er ook zin om er tussen uit te gaan ?
Hi Barbara, Patagonie (Chili/ Argentinie) schijnt in November heel mooi te zijn.
Ik zou wel een auto willen huren om rond te reizen door Patagonie, maar zie er tegen op om dit in mijn eentje te doen ![]()
Even gezocht en ziet er wel heel mooi uit !
Had jij zelf al iets in gedachten ? 13 november moet ik hier zijn…
Dus het liefst ervoor… Of erna haha. Maar gezien ik echt weg wil … Liefst ervoor ![]()
Hé hoi, ik kan op zijn vroegst 1 november weg. Je kunt natuurlijk wel een paar dagen eerder naar Buenos Aires gaan en daar 3 dagen leren Tango dansen. Dat je vanaf 1 november meerijdt. En dat je uiterlijk 12 november terugvliegt.
Waarom kom je mij niet lekker opzoeken aan de zuidkust in Kenia? Prachtig strand, supergastvrije bevolking en natuurlijk is een safari ook wel erg mooi om te doen? Er is echt voor ieder wat wils dus wil je relaxen aan het zwembad of strand prima, maar wil je het lokale leven verkennen dan neem ik je gerust mee naar plekken waar de gemiddelde toerist niet zo snel komt. Je bent van harte welkom!
Groetjes uit superwarm en mooi Kenia!
Via Wereldwijzer app
Hey Barbara,
Mocht je toch wat anders belsuiten… Ik wil vanaf 8 december voor 3 weken gaan reizen/backpacken. ik denk zelf aan Azie of Afrika.
Gr. Jonathan
Jij bent in december ook van harte welkom in Kenia hoor Jonathan!
wil je natuurlijk ook helpen met je planning en weet op weg van Nairobi naar Mombasa 2 dorpjes waar je voor weinig bij de lokale bevolking mag overnachten, namelijk bij mijn vriendinnetje van de Taita stam in Taita Hills en bij mijn schoonfamilie van de Duruma stam in Kaphingo, 20minuten de heuvels in per motorbike vanaf Mariakani.
Ook hier aan de zuidkust ken ik het 1 en ander.
Binnenkort komt Barbara waarschijnlijk even hierheen. Lijkt me leuk om dit vaker te gaan doen om mensen zo het echte Kenia te laten zien ![]()
Groetjes!!
Via Wereldwijzer app
Hey Mariette,
Een leuk aanbod. ik zou het in gedachte als optie. Ik ben al eens in Kenia geweest in 2009. 6 weken stage gelopen in Oyugis en 3 weken in Mombasa, wat rond gereisd, maar in het oosten vrijwel niet. Mooie natuur heeft Kenia :).
Gr. Jonathan
Ik ga er dinsdagochtend heen ! Spannend!!
Veel plezier, Kenia is prachtig, geniet ervan!
Gr. Jonathan
Over last minute en snel beslissen gesproken ![]()
Kenya staat ook nog op mijn lijstje.
Natuurlijk ben ook jij van harte welkom voor vragen, ideeën, kennismaken met de lokale bevolking, hulp bij het boeken van je safari en excursies enz. Barbara en ik reizen vanaf Nairobi via een dorpje van de Taita-stam in Taita Hills, en Kaphingo, een dorpje van de Duruma-stam 20minuten de heuvels in vanaf Mariakani. Ze logeert in een kamertje op onze compound, gewoon tussen de lokale bevolking. Heb er ook erg veel zin in!
Via Wereldwijzer app