Reisgenoot gezocht september voor onbekend avontuur?

Hoi allemaal!

Ik ben Sanne, 23 jaar, net afgestudeerd voor mijn bachelor maatschappelijk werk en dienstverlening. Mijn budget is ongeveer 3000 euro, en mijn plannen zijn vrij onbekend (ook voor mijzelf). Vanaf september wil ik graag meer van de wereld gaan ontdekken. Wie kan zich vinden in mijn plannen en heeft al plannen (of niet). Ik hoor graag iets van je!

Groetjes Sanne

Hoi Sanne,

Ik heb 1 september 4 weken vakantie, wat zou je graag willen zien en wat vind je leuk om te doen ??
Ik zelf hou van natuur / cultuur en dit combineren door middel van hiken of dingen bezoeken. Verder vind ik het erg leuk om te fotograferen… ik ben een liefhebber van lekker eten :smiley: en goed glas wijn of lekker biertje is ook niet verkeerd.

Hoop iets van je te horen.

Groet Joris

Ook jij van harte welkom in Kenia, Sanne! Ik woon hier al ruim 3 jaar aan de zuidkust van Kenia (Diani Beach! Behoort tot 1 van de 10 mooiste stranden van de wereld!!!), dus kan je alles hier laten zien of adviseren. Je kan tegen een kleine vergoeding logeren en mee-eten bij ons in een lokaal huis tussen de Kenianen, of in 1 van de luxere toeristenverblijven (hotels, cottage,appartement, backpackershostel, camping). Er is hier van alles mogelijk, en alles is hakuna matata, dus heerlijk relaxed!
Neem gerust contact op als je interesse hebt!

Groetjes uit warm en zonnig Kenia!

Www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu

Hoi sanne, ik ben 24 en wil ook graag weg in september. Al enig idee waar je heen wilt en hoelang? Ik kan max 5 weken weg en het budget is ongeveer hetzelfde. Ik ben benieuwd naar je plannen, als je die al uberhaupt hebt haha. Let me knowwww. Gr. Pim Bemelen (kerkrade, zuid limburg)

Hey! Heb je al een idee van wat je wilt? Ik zou graag in het najaar 3 weken ergens naar toe willen. Bestemming sta ik open voor. Zelf dacht ik aan een land in Afrika of Azie. Ik ben 28 jaar en woon in Groningen. Mocht je nog op zoek zijn, dan hoor ik graag van je!
Groetjes,
Sanne

Hoi Sanne,
Wat een super herkenbaar verhaal wat betreft afgestudeerd.
Ben zelf 24 en net klaar met mij opleiding tot persoonlijk begeleider gehandicapten zorg.
Ik heb al wat stukjes van de wereld ontdekt in Afrika en Azie.
Daardoor gaat mij volgende reis naar midden en zuid Amerika.
Ik start 3 september in Mexico en ga een half jaar reizen over land en water naar Rio voor het carnaval volgend jaar februari.
Ik heb dus al best wel vast liggende plannen maar daarbinnen is nog van alles mogelijk.
Mocht het je leuk lijken om te gaan reizen voor een langere of korte periode door midden en of zuid Amerika.
Dan hoor ik het graag:)

Groetjes Robbert