Reisgenoot november 2016; bestemming in overleg!

Hallo,
Mijn naam is Linda en ben 37 jaar jong!
Ben gek op reizen, ontdekken en beLEVEN en heb nog heel veel op de wereld te ontdekken!

Graag zou ik rond november 2016 weer een mooie en bijzondere reis willen maken. Zit zelf nog heel erg te twijfelen tussen Namibië, Zimbabwe en Botswana of zuid Amerika. Eventueel valt Azië ook onder de opties…
Haha je leest al; nog veel uit te zoeken en ook dat zou ik graag doen met een reisgenoot m/v zodat je elkaar ook een beetje leert kennen zodat je ook weet met wie je deze bijzondere reis gaat maken.

Iemand met dezelfde interesses (cultuur, natuur en culinair) en in elk geval 30+ zou fijn zijn!

Ik hoor graag van jullie!
Groetjes Linda

Hallo Linda,

Leuk om je oproepje te lezen! Ook ik (vrouw van 34 jaar jong;) ) ben op zoek naar een reisgenootje rond oktober/ november.
Op dit moment staan mijn reisplannen nog niet vast, maar mijn voorkeur gaat uit naar zuid of midden Amerika en een goede tweede Afrika.
Voor mij is vakantie een mix van cultuur, natuur, avontuur en één dagje gewoon relaxen op bijv het strand. Daarbij vind ik het tof om rond te trekken, waarbij ik het leuker vind om bij locals of hostels te slapen dan in dure hotels. Naar mijn idee zie je dan pas wat een land je echt biedt.

Mocht bovenstaande je aanspreken en het je leuk lijken om samen eens te kijken welke bijzondere reis we kunnen maken. Hoor ik het graag!

Groet Niesje

En Nieuw Zeeland ook een optie? Wil daar echt super graag heen.

Btw, ben een 31 jarige reislustige dame die al heel wat van de wereld heeft gezien en al ongeveer 10x met reisgenoten via wereldwijzer heeft gereisd.

Namibië, zimbabwe en Botswana lijkt me daarentegen ook super vet.
Hoelang willen jullie op reis?
Groetjes Karin

Hoi!
Ben ook aan het orienteren voor een backpack-vakantie voor dit jaar. Voorheen ging ik meestal buiten de seizoen om, maar sinds afgelopen Nov weer terug full-time op Universiteit als Aio. Jul-aug zou waarschijnlijk het makkelijkste in te plannen zijn, maar later in het jaar valt hopelijk ook in te plannen.

Heb veel reis/backpack ervaring, veel van Latin America al gezien. In midden America staan nog Nicaragua en Costa Rica op mijn lijst. Of Ecuador en Colombia in Zuid America. De laatste jaren ging ik naar Latin America en Azie om en om :slight_smile: In Azie zou ik graag eens naar Burma, Laos, Indonesia, Mongolia nog willen.

Afrika heb ik weinig ontdekt tot nu toe. Tanzania, Kenia en Zanzibar schijnt een leuke route te zijn.

Ik backpack liefst op een aangename tempo (3 a 4 dagen per plek).

Ik ben 43, man en wonend in Utrecht.

Groetjes, Raja

Hej !!

Je mag altijd met ons mee !
Moet je ofwel snel beslissen, ofwel wachten tot oktober/november :slight_smile:

17 juni aanstaande vertrek ik weer naar Kenya, vanuit Parijs (waar ik heen reis met de trein).
24 juni komen Lieve en Wendy achter me aan, vanuit Brussel.
Je kan meereizen met ons.
1 dag in Kilifi KENYA kost je 15€, jou deelname in de huur, water, gas,elec, gebruik van handoeken, opgemaakte bedden, kookservice, boodschappenservice etc.
Mijn man en dochter komen aan op 4 juli, dus vanaf dan wil ik het huisje voor onszelf houden.
Je zou na wat dagen akklimatiseren en omgeving verkennen op 4 july kunnen vertrekken opsafari, of op 2 juli terug gaan met Wendy.
of naar de http://www.kilifibackpackers.com vlakbij omdat je dan de weg al weet/geakklimatiseerd bent.
Bedprijs bij backpackers varieert van 6 tot 40€/nacht
Vragen ? : E-mail

Ticketkost momenteel :
(gister opgezocht voor Wendy)

p.s.
Total: 602.18 EUR
Flight 1 Samen met Lieve. Taxi delen naar Kilifi.
EconomyFlight: ET705 | ET322Depart: Brussels (BRU)departure:
Fri, 24 Jun: 20:00Fare Basis: TLES6MBE/WEBConnection: Addis Ababa (ADD)arrival:
Sat, 25 Jun: 06:10departure:
Sat, 25 Jun: 09:39Fare Basis: TLES6MBE/WEBArrive: Mombasa (MBA)arrival:
Sat, 25 Jun: 11:59
Flight 2
EconomyFlight: ET325 | ET706 | LH170Depart: Mombasa (MBA)departure:
Sun, 03 Jul: 19:00Fare Basis: TLES6MDE/WEBConnection: Addis Ababa (ADD)arrival:
Sun, 03 Jul: 21:20departure:
Sun, 03 Jul: 23:25Fare Basis: TLES6MDE/WEBConnection: Frankfurt (FRA)arrival:
Mon, 04 Jul: 05:10departure:
Mon, 04 Jul: 06:45Fare Basis: TLES6MDE/WEBArrive: Berlin (TXL)arrival:
Mon, 04 Jul: 07:55
Passengers: 1
TOTAL: 602.18 EUR

p.p.s. in oktober reizen Monique en Rene mee.

p.p.p.s. VERGEET NIET : ** LINK**

Dit jaar heb ik al iets gepland :slight_smile: Wellicht volgende jaar!

Hallo Linda,

Zijn je plannen al concreter? Ik ben 39 jaar jong! :wink: Eind november en december heb ik nog ruimte om een reisje te plannen. Ik sta nog voor veel open. Dus nog geen plannen, laat maar iets weten!

groetjes Roos

Hoi Linda,

Hoe staat het met de voorbereiding van je reis?
Ik zit ook over Namibie na te denken, lijkt me leuk om het te combineren met Kaapstad en Victoria falls. ik zou laatste week van november kunnen.

grtz Mirjam (34 jr)

Hi Roos,

Ik ben ook op zoek naar een reismaatje, laatste week november en eerste twee weken december. Mijn voorkeur heeft net als Linda Namibie. Wellicht leuk om te kijken of er een klik is?
grtz Mirjam

Dag allen,
Is er iemand die interesse heeft in Tanzania voor december? Er zijn goeie vluchten met de KLM wereldweken :slight_smile:

Groetjes

Hey Mirjam,

Ook ik ben nog op zoek naar een reismaatje en Namibië staat hoog op mijn lijstje. Helaas zit ik vast aan de maand november (vakantie van 4 nov tot 2 dec) Nu heb ik geen idee jij al een reismaatje hebt en of jij kan schuiven in je vakantie (ik helaas niet), maar misschien is het dan wellicht leuk om te kijken of er een klik is.

Groetjes Niesje

Hallo iedereen,

Als jullie nog een reisgenoot(jonge 40-er M) zoeken voor Namibië of Zuid-Afrika ben ik ook kandidaat.Origineel plan was om naar Chili te vertrekken maar dit is nog niet zeker.IK heb verlof in nov-dec en kan voorlopig nog wel goochelen met mijn verlof.
Bij interesse laat me een berichtje voor verdere info.

grt,
M

Hoi Niesje,
Laatste twee weken van november zou een mogelijkheid kunnen zijn, eerder echter niet. Dus vanaf 18 nov ongeveer, zou voor jou dan om 2 weken gaan.
gr. mirjam

Hoi M,
Waar in Nederland woon je? En aan welke duur zit je te denken qua reizen? Ik aan maximaal 3 weken. Ik vind de reis die Shoestring aanbied heel gaaf, op Johanneshof/ Pretoria na. Volgens mij moet deze reis prima individueel te doen zijn,
Ik kom uit Alkmaar overigens.

Gr. Mirjam

Hey Mirjam,

Ik woon in Antwerpen.Ik zal waarschijnlijk 4 of 5 weken verlof nemen.Welke reis bedoel je langs Namibië of langs de zuidkust?
De afstanden zijn groot maar zo druk als bij ons zal het wel niet zijn zekers.

grt,M

Hallo, hoe staat het met de reisplannen?
Ik wil gaan reizen in nov.-jan17 en weet nog niet previes wàt… Mij trekt Indonesië (roots) en India erg aan. Toch kriebelt Afrika ook.
Mijn interesse is cultuur, natuur en ook het spirituele vlak vind ik interessant.
Heb jarenlang persoonlijke ontwikkeling gedaan.
Ik ben een 50’er in leeftijd. Voel en ben nog jong :).
Wie heeft er interesse.
Elkaar eerst ontmoeten lijkt mij fijn!
Ik hoor graag.
Groetjes Bianca

Mijn vroegere reisgenote voor Kenia gaat nu helemaal zelfstandig en neemt 2 mensen mee. Nadat ze 7 keer met mij mee geweest is durft ze het nu alleen aan.
Ze gaat wel naar een ander huis (niet aan de zee) en neemt 2 mensen mee.
Ben op zoek naar nieuw bloed om de huishuur mee te delen
Heb nog 2 geintereseerde dames.
We hebben dan in ieder geval een dak boven ons hoofd en een kok.
Op een prachtige locatie vanwaaruit veel te beleven valt :slight_smile:
Aantal dagen en periode zijn bespreekbaar, ik zou binnenkort, rond 24/10 willen gaan.
Maar ook eind november en eind januari.

Groet !
Monique
van
RiNique

Hoi Linda,

Ik ben wel wat ouder maar wel heel gezellig en helemaal gek op reizen en heb vorig jaar zuid Amerika helemaal gedaan met mijn eigen 4x4 camper.
Ik zou graag Afrika of zie doen en het liefst met iemand samen want alleen is ook maar alleen al kom je zat mensen tegen op je reis
Ik ben 50 jaar

Gr Rene

Hoi reisliefhebbers!
Ik lees mooie dingen in deze chat, super.

Wie heeft er al een plan voor half/ eind nov? Namibie, Victoria Falls, Kaapstad, spreekt me erg aan! Afrika is echter een continent waar ik niet in m’n eentje naartoe wil en daarnaast vind ik het erg leuk om met andere beetje gelijkgestemden te reizen!
Ik kan dus weg vanaf half/eind nov en heb de tijd tot ongeveer half januari '17, dan ga ik richting Thailand. Sta voor veel bestemmingen open overigens, ook Azie, Midden-Amerika en zelfs Zuid-Spanje (Andalusie) !

Leuk om het e.e.a. uit te wisselen!
Rene, ben jij trouwens van plan om weer met camper op pad te gaan?

Groetjes, Yvonne (34 jr)