Reisgenootje gezocht november/december/januari Nepal en/of Zuid-Afrika

Hoi allemaal,

Ik ben Manouk, 25 jaar en woon in Amsterdam. Dit najaar wil ik heel graag een reis gaan maken naar Nepal en/of Zuid-Afrika. Aangezien ik nog nooit buiten Europa ben geweest, zoek ik een lieve en leuke reisgenoot die samen met mij dit avontuur aan wil gaan :slight_smile: Ik vind het vooral leuk om nieuwe dingen te ontdekken en te genieten van cultuur en natuur. Een feestbeestje ben ik niet :wink: Dus heb je dezelfde soort plannen en zit je ook liever aan een theetje dan aan een biertje, dan kom ik graag met je in contact. Ik heb trouwens nog geen vaste plannen en sta ook open voor het bezoeken van andere landen in de omgeving van Nepal :slight_smile:

Groetjes!

Hoi Manouk, klinkt goed! Heb je ook nog eisen aan geslacht en of leeftijd?

Hoi hoi. Ik zou ook graag dit jaar naar Zuid Afrika willen Hoe lang zou je willen gaan en welke route zou je ongeveer willen doen? Groetjes Yvana

ik heb 3 weken verlof in oktober en zou misschien ook zuid afrika willen aandoen. Welk plekken zouden dat zeker bezocht moeten worden?

Hoi Manouk,

ik zoek nog iemand die met mij mee wil naar vietnam, zag een goedkope aanbieding op groupon.

misschien vind je dit wat?

Ik ben Annika, 21 jaar oud.

Misschien kunnen we ook reisgenootjes worden voor op latere momenten, ik kom uit kaapstad, wie weet kunnen we eens samen reizen naar Zuid-Afrika.

liefs
Annika

Hoi allemaal,

Wat leuk al die reacties! Ik kreeg alleen een melding van de eerste reactie, dus had niet door dat er nog meer mensen hadden gereageerd. Het liefst ga ik met iemand van mijn eigen leeftijd (20-30) op reis. Het belangrijkste is daarbij vooral of er een klik is natuurlijk :slight_smile: Ik zit nu te denken aan ongeveer vier weken. Voor Zuid-Afrika geldt dat ik in ieder geval naar Kaapstad wil en op safari wil :wink: Voor Nepal geldt dat ik naar Pokhara, Bhaktapur en Kathmandu zou willen en het lijkt me ook heel gaaf om een korte theehuistrekking te maken! Naar Nepal ga ik het liefst in november. Voor Zuid-Afrika maakt het me verder niet uit (nov/dec/jan).

Wat leuk trouwens dat je uit Kaapstad komt Annika! Lijkt me een mooie stad. Ik sta ook wel open om naar Vietnam te gaan, maar zit liever niet vast aan een bepaald reisschema. Ik vind het prettiger als ik zelf kan bepalen waar en hoelang ik ergens blijf, zodat ik van mooie plekken langer kan genieten (en zodat ik ook even mijn rust kan pakken als ik daar behoefte aan heb en dus niet steeds weer gelijk door moet).

Groetjes!

ik ga wss naar Zuid Afrika. Ik twijfel nog tussen 10 tot 30 oktober ofwel begin december vertrekken. Alleen is maar alleen :slight_smile: , ik zie wel of er interesse is. Ik twijfel daarom ook nog om eventueel deel te nemen aan een jongeren groepsreis naar daar.

Ah leuk Stijntje! Ja… ik vind het vooral een fijn idee dat ik in ieder geval in de beginperiode zeker mensen om me heen heb :wink: Daarna zal het vast wel loslopen. Ik heb inderdaad ook nog naar jongeren groepsreizen gekeken. Heb alleen het idee dat je dan behoorlijk wat extra geld neerlegt… en wil ook niet een groepsreis met een erg hoog reistempo, want dat lijkt me zonde van de mooie bestemmingen. Het lijkt me trouwens ook bijzonder om tijdens mijn reis als vrijwilliger bij te kunnen dragen aan een van de vele ontwikkelingsprojecten.

voor hoe lang zou jij willen gaan dan?

Ik denk aan ongeveer 4 weken. Als ik ook nog vrijwilligerswerk ga doen, dan langer.