Hallo allemaal,
Ik ben momenteel aan het kijken wat de mogelijkheden voor de zomervakantie zijn. Nu kwam ik via via op deze site terecht: http://k-jak.nl/tour/kanotocht_zweden/ en ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die dit misschien overwegen? Het lijkt me echt heel erg cool om een week lang op deze manier door Zweden te reizen, alleen weet ik niet zo goed of ik wel alleen wil gaan, dus vandaar dat ik me afvroeg of er misschien meer mensen zijn die dit overwegen/leuk lijkt?!
Daarnaast is het relatief goedkoop en komen er weinig extra kosten meer bij en aangezien ik ook nog wil gaan interrailen leek me dit wel een leuke soort van pre-vakantie
Zijn er mensen die ook nog willen gaan interrailen? Dan hoor ik het ook graag 
Ik ben overigens 24 jaar en ben net (hopelijk tijdelijk) gestopt met studeren. Verder vind ik het leuk om een drankje te drinken, naar feestjes te gaan en ik hou verder van muziek en series 
Ik hoor het graag 
Hoi hoi!
Ik ben op het moment een rondreis naar IJsland aan het plannen en wil dit eventueel combineren met een rondreis in Scandinavië. Dit lijkt me echt een superleuke, en goedkope, aanvulling op mijn reis!
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik nooit eerder zo lang gekajakt heb (wel een keer 3,5 uur op zee), maar het lijkt me wel echt een superleuke ervaring en een hele speciale manier om Zweden te zien.
Ik ben trouwens een student van (bijna) 23 jaar en ben beschikbaar van begin juni tot eind augustus (waarvan ik ongeveer 3 weken in IJsland wil reizen).
Het lijkt mij leuk om mee te gaan loop zelf ook al enige tijd rond met de gedachten om een kanotocht te gaan maken in Zweden. Heb ook al diverse sites bezocht en krijg dan steeds meer zin in een dergelijke tocht. Zelf zit er aan te denken om deze toch rond de 21 juni te ondernemen dan zijn de dagen langer en is het nog niet topdrukte in Zweden.
Groet, henk
21 juni is niet mogelijk. Er zijn tochten op 17 en 25 juli en 5 en 14 augustus.
Hey Laura, leuk dat je ook mee wilt. Weet je al ongeveer wanneer je wilt gaan. Het ziet er naar uit dat voor mij 25 juli de enige mogelijkheid is, omdat ik misschien ook nog de Nijmeegse4daagse wil gaan lopen en liever eerst de kanotocht doe en dan ga interrailen, dus dan vallen de data in augustus ook af. Heb jij al enig idee wanneer je naar IJsland wilt gaan? Oh by the way, ik heb ook nog nooit zo lang gekajakt, alleen een paar keer met vakantie, maar volgens de site is dat niet zo belangrijk 
Hoi!
Ik weet nog niet helemaal hoe ik het moet gaan regelen qua data. Voor IJsland heb ik op het moment nog geen vertrekdatum vastliggen. Haha de vierdaagse eindigt toch 24 juli? Ik denk dat ik zo’n beetje eind juni richting IJsland vertrek, wat in principe mooi zou uitkomen met de kanotocht, behalve dan dat ik geen gebruik zal maken van de heen en terugreis met de bus, wat voor de kosten niet heel voordelig uitpakt :p. Heb aan de organisatoren van de kanotocht gevraagd waar we precies uitkomen aan het eind van de kanotocht (dichtbij treinstation Arvika) omdat mijn idee eerst was om die kanotocht eerst te doen en dan naar IJsland door te gaan, maar als ik daar eind juni al naartoe ga dan is dat niet mogelijk. Voor mij is het wellicht logischer (en zeker voordeliger) om naar IJsland te gaan, een vlucht te pakken naar bijv Oslo, te interrailen, en dan de kanotocht te doen (5 of 14 aug) en met die bus mee terug te gaan.
Hoi Laura,
Hoi Laura,
Ik had niet verwacht da jij zo ver boven in Zweden wilde gaan kanoën. Ik had namelijk het idee om ergens midden in Zweden gewoon voor ongeveer een week een kano te huren en dan een trektocht te maken. Bij het zoeken op internet heb ik daarvoor wel wat mogelijk heden gezien en dan ben je ook minder aan vaste vertrekdata gebonden. Een andere optie is natuurlijk Denemarken daar heb ik ook naar de mogelijkheden gekeken en dat zou ook kunnen. Maar dan moeten we het daar beide wel over eens zijn ik heb geen directe voorkeur. Wil alleen van de rust, stilte en de natuur genieten en dat is in beide landen mogelijk.
Verder wilde ik er met de auto op en neer rijden. Maar als jij daarna nog verder de wereld over wilt trekken kan en wil je dan ook wel ergens bij een vliegveld, trainstation of boot afzetten als het enigszins in de route ligt of daarop aangepast kan worden.
Beste Henk,
Arvika ligt redelijk in het zuiden hoor, ten hoogte van Oslo. Ik heb op de site gekeken die ‘KinaGrannis’ heeft voorgesteld. Hoewel er natuurlijk wel meerdere organisaties zijn die iets dergelijks aanbieden.
Mag ik vragen hoe oud jij bent Henk? Vertel eens iets over jezelf!
Ik moet zelf nog even kijken hoe ik mijn zomervakantie precies ga indelen. Ik ga sowieso naar IJsland, maar een kanotocht in Zweden leek me een hele mooie aanvulling.
Jeetje late reactie, but anyways, ik heb besloten dit toch maar niet te doen. Ik ben bang dat ik niet zoveel vrij kan krijgen, aangezien ik volgende maand ook al op vakantie ga
haha! Mochten er nog mensen gaan interrailen van de zomer dan hoor ik het graag