Reisgenote gezocht voor kano Trektocht in Zweden

Ik ben een jongen van 30 uit Limburg en ben op zoek naar een reisgenoot / reisgenote, het liefst ook uit Limburg om samen op Kano en wandelvakantie te gaan.
De periode kunnen we overleggen Juli-Augustus ? Ik ben flexibel.
Mijn plan is om in Zweden een Kano te huren, en een 7 daagse tocht te varen.
(Bij het kano-centrum geven ze advies over de verschillende tochten die mogelijk zijn)
Al peddelend kom je langs de mooiste plekjes die je vanaf een wandelpad nooit zou hebben gezien. Genieten van de natuur, de ruimte en de stilte. 's Avonds een mooi plekje uitzoeken om te overnachten b.v. een eilandje. Tent opzetten in de vrije natuur een kampvuurtje maken en evt. zelfgavangen vis bereiden.
Aan sluitend lijkt het mij nog leuk wat anders in Zweden te doen b.v. enkele dagen met de rugzak door de bossen te trekken en te overnachten in tent of hut.

Lijkt jou dit ook wat dan hoor ik graag van je.

Hoi hoi,

Klinkt echt helemaal tegek. Ik ben er wel voor in. Mail me snel en heb een mentaliteit van go with the flow en dat vissen vangen dat lijkt me helemaal geweldig!

Ik ben sportief, erg vrolijk en hou wel van een geintje!

Mail me anders een keertje om iets meer van jezelf te vertellen.

Groetjes Marieke

[EMAIL=“mariekedekkers5@hotmail.com”]mariekedekkers5@hotmail.com

Hallo Lia, Jammer dat ik niks van Marieke hoor, ik heb haar gemaild.

Zijn er nog meer personen die interesse hebben, we kunnen evt. met een groepje gaan. Ik wil per auto naar Zweden rijzen. Kano’s, route e.d. krijgen we ter plekke.