Zweden juli 2011

Hoi

Ik zou graag deze zomer gedurende een 3-tal weken een reis doorheen Zweden maken. Ik zou deze reis met de wagen willen maken en zowel het zuiden van het land (Stockholm,…) als het Noorden (delen van Lapland) willen doen.

Ik heb zowel interesse in het bezoeken van steden als wandelen in de natuur. Ik zou zowel in de tent willen slapen als in een hostel of dergelijke. Ik reis graag en vooral onder het motto dat wat vandaag niet gezien, er morgen ook nog staat.

Ik woon in de Antwerpse Kempen, dat is net over de grens in België. Ik ben 25j en leerkracht dus heb ik vakantie tijdens de maanden juli en augustus.

Hopelijk is er interesse!

mvg
Simon

God afton!!

Ik zou max een week naar Zweden kunnen en willen, maar heb geen rijbewijs… wel een ANWB-taalgids!

adjö Pipi

Hey
Dat lijkt me al leuk maar ik zie het niet echt zitten om helemaal naar daar te rijden voor slechts één week, dat lijkt me wat kort…

mvg
Simon

Hoi Simon,

Mijn naam is Kim (v). Ik ben 27 en ook leerkracht en wil wel mee op vakantie in juli.
Zelf woon ik ook in de provincie Antwerpen.
Laat je snel iets weten?

Groetjes

Dag Kim en Simon,

Ik (32) ga zelf in juli ook naar Zweden, ben ook leerkracht…
Ik wil graag een meerdaagse kanotocht maken in het merengebied.
Misschien, als jullie daar ook zin in hebben, kunnen we dit samen doen en ergens in Zweden afspreken?

Filip

Ik ben Ed uit Noord-Holland. Samen met Mirjam willen wij ook 3 weken door Zweden toeren. Tot nu in de voobereiding heb ik gemerkt dat je keuzes moet maken. Afstanden in Zweden zijn groot en de snelheid met de auto gaat minder vergeleken met ons deel van Europa. Onze keuze zal zijn dat we drie keuzes hebben gemaakt, 1. bezoek aan Dalarna, mogelijk gaan we daar met de boot naar Oslo om zo verder te rijden; 2e Stockholm, alleen al deze stad is met 2 weken bezoek zeer zinvol; 3e Een bezoek aan Gotenborg en het Gota kanaal vergt al een aantal weken. Wij gaan dan drie jaar zo op pad met onze caravan.

Heeft een van de lezers ervaring met Ferry’s vanuit Duitsland naar Oslo en/of Gotenburg??:zon02: