Hoi allemaal,
Ik ben Kirsten Bos en wil al jaren heel erg graag naar Nieuw-Zeeland. Nu heb ik alleen een probleem. Mijn ouders willen me niet laten gaan als ik alleen ben. Dus ben ik opzoek naar een reismaatje (al is het alleen voor de eerste weken, dan heb ik tenminste iets om op terug te vallen). Mijn plan is om zo snel mogelijk in de zomervakantie te gaan (3 juli) en dan 6/7 weken in Nieuw-Zeeland te blijven. Ik wil daar dan een camper huren (ben tegen die tijd 19 en hopelijk in het bezit van een rijbewijs) en dan proberen heel Nieuw-Zeeland door te reizen. Eenmaal in Nieuw-Zeeland wil ik veel avontuurlijk dingen doen zoals raften, bungeejumpen, snowboarden etcetera. Maar vooral veel van het land zin.
Eventueel wil ik ook nog naar Australië maar dat ligt natuurlijk aan de tijd en de interesses van mijn reismaatje.
Dus kan en wil jij rond dezelfde tijd naar Nieuw-Zeeland neem dan contact met mij op.
Groetjes,
Kirsten
Hoi Kirsten,
Zit je aan de zomervakantie gebonden ? Ik ben zelf van plan om in oktober/november naar nieuw Zeeland te gaan en daar rond te trekken met auto/camper.
Volgens mij moet je wel rekening mee houden dat je extra toeslag moet betalen als je camper/auto wilt huren omdat je nog geen 25 bent…
Ben zelf een jongen van 25jr. Weet niet of je perse met dames wilt of dat niet uit maakt ?
Groetjes Walter
He Tootall
Helaas zit ik echt aan de zomervakantie gebonden. Ik doe dit jaar wederom eindexamen en mag van mijn ouders absoluut geen tussen jaar meer nemen want die heb ik nu al. Dus moet ik in september weer beginnen met studeren.
Verder maakt me het niet uit of het jongens op meiden zijn die met mij mee reizen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, zeg ik altijd.
Dus thanks voor het reageren maar oktober/november ga ik helaas niet redden.
Groetjes,
Kirsten
ik ben ook van plan in de zomer weer op reis te gaan, ik heb net 2 tussenjaren achter de rug dus het word in september wel tijd voor mij om een studie te beginnen dus dat komt wel goed overeen dan.
ik weet nog niet zeker of het nieuw zeeland word maar het is een goede kans, ligt er een beetje aan hoe het er financieel uit ziet tegen die tijd. ik ben alleen wel van plan om er voor een groot deel van de tijd te gaan werken dus ik zal niet de complete rit kunnen meereizen.
laat maar weten of het je wat lijkt 
groetjes
Hee Bram,
Allereerst ontzettend leuk dat je gereageerd hebt. Zoals je gezien hebt heb ik dit een hele tijd geleden gepost. In de tussentijd heb ik mijn reis al geboekt en kan ik niet veel meer aan mijn planning wijzigen. Zeker ook omdat ik heel Nieuw-Zeeland ga doorreizen in zes weken.
Ik wens jou in ieder geval veel succes met het plannen van je reis.
Groeten,
Kirsten