Hey!
ik plaats hier even impulsief een bericht, je weet nooit wat ervan komt ![]()
Sinds lange tijd droom ik er al van om naar Japan te gaan, en nu ik eindelijk wat ouder ben (21) is het financieel eindelijk mogelijk (als student, paradoxaal :P)
Anyway, dit wil ik doen in de zomervakantie van 2009 voor een weekje of 3. Ik heb nog weinig concrete reisplannen gemaakt, maar wil iig gewoon een paar steden bezoekenen daar dingen bekijken. Ook wat avontuurlijke dingen zoals de Mount Fuji beklimmen!
Ik wilde eerst alleen gaan, en ben ook Japans aan het leren, maar misschien is het toch wel iets teveel van het goede om de eerste keer alleen te gaan.
Zoals ik al zei ben ik sinds kort 21 jaar en woon in Amsterdam. Daar studeer ik ook, aan de Vrije Universiteit. Ik zit in het 2e jaar van Aarde & Economie (zeg maar een combinatie tussen Aardwetenschappen, Economie, Ecologie, Natuurkunde en Scheikunde) Voorbeeld onderwerp is…jawel…klimaatsveranderingen! ![]()
Oke ik dwaal af… ik kan makkelijk met iedereen omgaan, hoewel ik soms beetje verlegen ben :o maar ik kom los als ik iemand beter leer kennen.
Wat ik van een reisgenoot verwacht? Weinig!
Een leeftijdgenoot zou fijn zijn, geslacht maakt niet uit, en je moet natuurlijk wel aardig zijn ![]()
Als je intresse hebt moet je me maar toevoegen op msn of hier berichtje plaatsen. [EMAIL=“just_jasper@hotmail.com”]just_jasper@hotmail.com
PS: Verenigde Staten (Oost kust) lijkt me ook leuk. Heb weer hoop voor dat land met Obama als president! Maar Japan verdiend mijn voorkeur :wereld:
Sayonara!
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“6JS1xUHavsg” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>