Reisgenoot gezocht voor Indonesië in januari 2013

In februari ga ik voor mijn studie een stage doen in Australië. Daarvoor was ik nog een maand vrij dus heb ik besloten om die maand te gaan backpacken door Indonesië en daarna door te vliegen naar Australië.

Begin januari aanstaande vertrek ik naar Jakarta, vanuit daar wil ik door reizen en de mooie plekken en steden op Java zien, daarna nog door naar Bali en de Gili eilanden. Dit is natuurlijk ontzettend mooi maar het lijkt me nog leuker om (een gedeelte) samen met iemand anders te reizen. Dit is veel handiger met bijvoorbeeld een tripje te boeken of taxi’s delen maar natuurlijk ook veel gezelliger. Zelf ben ik een student van 23 en zoek iemand van ongeveer zelfde leeftijd, man of vrouw maakt niet uit. Ik vind avontuur belangrijk en hou erg van de afwisseling van nieuwe dingen zien, cultuur, relaxen op het strand, natuur, gezelligheid, surfen, duiken en alles wat we eventueel tegenkomen te zien.

hoi,

Ik woon al 2 jaar in Bandung Indonesie, mocht je vragen hebben tijdens je reis in Indonesie, dan hoor ik het wel.
Ik ga trouwens zelf naar Australie/Perth met mijn vrouw voor een Maand in Mei 2013

Groeten, Michiel

Leuk! Ik ben ook een paar dagen in Bandung, heb je nog aanraders? Dingen die je gezien of gedaan moeten hebben