Reisgenoot gezocht voor half februari t/m half april 2009 door Zuid-Amerika

Hoi!

Ik ben 24 en op zoek naar iemand die vanaf half februari t/m half april 2009 met mij door Zuid-Amerika wil reizen.

Ik vertrek 17 januari naar Santiago de Chili om daar 4 weken spaans te leren met mijn vader. Daarna scheiden onze wegen en ga ik zuid-amerika in. Nu ben ik dus op zoek naar iemand die dit avontuur met mij wil aangaan. Ik wil veel mooie dingen zien, wat actiefs doen, lekker relaxen en af en toe een avondje stappen. Ik heb verder nog niet echt gepland waar ik precies heen wil en wat ik wil doen en sta dus open voor leuke ideeen!

Ik hoor het graag als iemand interesse heeft!

Groetjes, Marieke

Ha Marieke,

Ik ga vanaf 5 januari tot ongeveer half maart rondreizen door Zuid-Amerika. Ik heb nog geen precieze planning gemaakt, maar ik denk dat ik eerst een paar weken door Chili en Argentinie trek en daarna omhoog ga, via Paraguay, Bolivia, Peru, Equador. Als die landen jou ook leuk lijken, kunnen we vanaf half februari samen verder reizen (of een gedeelte).
Ik vertrek 28 november al, maar ga eerst een paar dagen naar New York en daarna tot 31 december naar Suriname. Oud en nieuw vier ik in Miami en vanaf 5 januari ga ik dan door Zuid-Amerika backpacken:).
Nouja, ik hoor het wel van je.
Groetjes
Gerrit