Reisgenoot gezocht voor GPS Hike in Costa Rica

Hoi,

Ik ben opzoek naar iemand die samen met mij een door Mambo georganiseerde GPS Hike door Costa Rica wil doen deze zomervakantie. Deze hike houdt in dat we een van te voren bedachte route lopen door de natuur en steden van Costa Rica aan de hand van GPS. We reizen per openbaar vervoer en slapen in tenten of bij lokale families. Tijdens de reis kunnen we optionele activiteiten doen als een dag mountainbiken, uitrusten op een van de vele stranden, rafting etc etc. De reis wordt door Mambo samengesteld aan de hand van onze eigen wensen. Het is eigenlijk een individuele reis maar het lijkt me leuker en gezelliger om met iemand samen deze tocht te maken. Als het wat lijkt laat het me dan weten. Ik ben opzoek naar een reisgenoot van rond mijn leeftijd (22). Wil je meer over mij weten kijk dan ook eens op mijn weblog :banana: of stuur mij een mailtje.

Roland

:wave:

indien je niet georganiseerd reist is er een hele leuke mogelijkheid GPS hikes te maken langs de zuid west kust van Costa Rica, het nog niet ontdekte gedeelte van Costa Rica.
Days Hike Stars **1 Day

$25 p/p** Platanillo - Aventura Montaña
The perfect one-day GPS hike on backcountry trails through the mountains of Southern Costa Rica, passing waterfalls, incredible ocean, jungle & valley views.

******* **2D/1N

$90 p/p** Platanillo - Aventura Montaña - Uvita
Incredible 2 day GPS hike on backcountry paths, rural roads and primary jungle trails, highlighted by standing under 100m+/300’+ waterfalls and spending a night in the jungle cabinas of Aventura Montaña. Your journey will lead you eventually to Uvita, with some awesome ocean views.

******** **3D/2N

$171 p/p** Platanillo - Aventura Montaña - Cerro Uvita - Palma
For the die hard hiker who wants something different a 3 day very heavy GPS hike with various highlights like primary rainforest trails, Aventura Montaña waterfalls & jungle night, the “Hobbit House”, high mountain passes, river crossings and experiencing the friendly rural culture & people of Southern Costa Rica.

voor meer info [EMAIL=“info@elmonofeliz.com”]info@elmonofeliz.com

Beste Roland,
U zal tijdens uw tocht doorheen Costa Rica zeker in contact komen met het regenwoud. Kijk eens op mijn site: http://www.bloggen.be/erico
Hier zal u zeker enkele tips vinden die u van nut zullen zijn tijdens uw tocht.
Veel reisgenot!
Eric