Ik wil medio juni naar midden amerika reizen. Weet nog niet waar en wat, maar dat zie ik daar wel, maar het zou wel leuk zijn als ook een paar andere gezellige meiden dit avontuurtje zien zitten. Ik ben opzoek naar meiden (hele gezellige mannen ook prima) die houden van uitgaan, maar ook van tempels beklimmen, die durven te genieten van lokale specialiteiten en open staan voor de plaatselijke cultuur. Die weten wat ze willen, maar toch het onverwachte willen verwachten…
Heb jij ook zoiets in gedachten voor de komende zomer, stuur me dan ff een mailtje en vertel wat over gezelf; [EMAIL=“jantien83@hotmail.com”]jantien83@hotmail.com
Ik ben een student communicatie van 22 jaar en ben op zoek naar een gezellig reisgenootje voor een rondreis. Na veel googlen ben ik bij Shoestring terecht gekomen. Zij bieden avontuurlijke en net ff wat anders dan normaal reizen aan. De Egypte rondreizen die zij aanbieden lijken mij helemaal geweldig en nu ben ik op zoek naar een gezellig reisgenootje die zo’n reis met mij zou willen maken.
Lijkt dit je misschien ook wat? Of staat je keuze voor midden amerika al vast?
Ik ben ook op zoek naar een reisgenootje voor de zomer! Een maand of twee naar midden-amerika lijkt me super. Ik zit een beetje te dubben, eerst wilde ik alleen gaan en ergens een cursus Spaans gaan volgen. Maar het lijkt me toch leuker om gewoon met iemand rond te gaan reizen. Ik ben 24 jaar en kom uit Utrecht. Ik hou van gezelligheid, uitgaan en strand maar vind het ook erg leuk om dit te combineren met cultuur en natuur. Ik ben gek van salsa en de Spaanse taal. Misschien kunnen we eens kijken of onze plannen een beetje bij elkaar passen?
ik ben nu ook opzoek naar een taalreis van vier weken in antigua, guatemale, ik ben een beetje de verschillende organisaties aan het vergelijken, maar ben er nog niet uit. heb jij misschien nog ideeen, want het lijkt me inderdaad wel leuk om plannen aan elkaar aan te passen.
Lijkt me inderdaad ook leuk om een cursus en een rondreis te combineren. Volgens mij is het voordeliger om ter plekke een taalcursus te regelen in plaats van dat al in Nederland te doen. Misschien kunnen we even mailen/bellen? Mijn e-mail is [EMAIL=“danepaan@hotmail.com”]danepaan@hotmail.com.