Hallo,
Ik ben Esther (25 jaar) en ik ben vanaf mei/juni 2012 van plan om op wereldreis te gaan. Ik wil graag vanaf Amsterdam via Riga naar Moskou gaan om vanaf daar de Transmongolië Express te nemen richting Beijing. Tussentijds wil ik graag uitstappen in Irkutsk (+/- 3 dagen) en Ulan Bator (tenminste 1 week om ook de binnenlanden van Mongolië te kunnen ontdekken). Hierna wil ik verder reizen naar Beijing en ongeveer een maand rondreizen in China.
Omdat ik liever niet alleen wil gaan, ben ik op zoek naar een (of meerdere) reisgeno(o)t(en) voor dit gehele traject of een deel er van.
Hoe ik mijn reis verder ga maken weet ik op dit moment nog niet precies al heb ik op dit moment het volgende in mijn hoofd: Planes and Trains voorbeeldroute 1 van het World Ticket Center, oftewel Amsterdam - Riga - Moskou - Transmongolië Express - Beijing - Sydney - Fiji - Hawaii - Seatlle - New York - Reykjavik - Amsterdam.
Ik ben nu voor mezelf uit aan het zoeken welke van deze plaatsen ik daadwerkelijk aan wil doen en hoe lang ik overal wil blijven.
Graag hoop ik via deze site een reisgenoot te vinden voor het eerste gedeelte van mijn reis, zoals hierboven uitgelegd. Ik heb nog geen plannen vast staan welke plaatsen ik in China wil bezoeken, dit zou ik graag samen met mijn toekomstige reisgenoot samen uitzoeken.
Ben je ook op zoek naar een reisgenoot of heb je misschien tips voor een rondreis in China dan hoor ik graag van je.
Esther