Hi!
Ik ben een 23-jarige vrouw en ik verwacht rond maart mijn bachelor te hebben afgerond. In plaats van een master te beginnen, wil ik voor onbepaalde tijd gaan reizen (en hier en daar wat werken). Daarmee wil ik in juni beginnen in Azië. Ik zoek een reisgenoot omdat ik toch wat meer de minder toeristische plaatsen wil bezoeken en graag het avontuur aanga. Met een reisgenoot voelt het dan toch wat vertrouwder en natuurlijk een stuk gezelliger. In principe kun je in- en afhaken wanneer je wilt. Ik wil niet al te veel vastleggen maar heb toch een globale planning gemaakt waarbij ik rekening heb proberen te houden met de beste reistijden:
Begin juni een enkeltje richting Hong Kong/Bangkok (wat maar het goedkoopste is) >> Indonesië >> Maleisië (vooral Borneo) [juli] >> Sri Lanka [augustus] >> India [september] >> Nepal [september/oktober] (hier Annapurna circuit en eventueel sanctuary) >> Filipijnen [november] >> Taiwan >> Hong Kong
Eventuele andere landen die ik ook graag door wil crossen, mocht er extra tijd zijn: Tibet, Mongolië, Kirgizië, Tadzjikistan, Japan, Myanmar, Laos. En ik sta open voor suggesties!
De reden dat ik rond eind november weer terug wil zijn is dat ik zoals het nu lijkt, skiles wil geven van December t/m Maart. Maar dit kan altijd veranderen, ik ben verder nergens aan gebonden en ook niet van plan om de terugreis eerder dan september te boeken.
Voel je je aangesproken en ben je avontuurlijk ingesteld? Laat dan graag wat van je horen.
:chin: