Reisgenoot gezocht tussen 28-06-2011 en 28-08-2011

Hoi ik ben chantal en 23 jaar.
Ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot.
Mijn reis start op 28-06 in perth. De 22ste vertrek ik naar Adelaide,
waarna ik naar Melbourne vertrek. Tussen 30-07 tot 05-08 ben ik op Tazmannie (hobart) . Hierna ga ik richting Sidney en trek ik vanhieruit naar Cairns.
Vind je het leuk om samen of gedeeltelijk samen te reizen, laat het me even weten.

Hoi Chantal,

Ik las je oproep voor een gezellige reisgenoot en dacht reageer eventjes :wink:
Ik vertrek 28-6 vanuit hier naar Cairns, dus leg de reis wsl een btje andersom af, maar ik had ook de planning om naar Tasmanie te gaan…Ik zie dat je daar ongeveer een weekje blijft vanaf eind juli tot begin augustus, dat lijkt me wel leuk (hoewel het daar wel dan volgens mij echt erg koud is)…Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar iemand om dat samen mee te doen, maar hoe ga je erheen? Pak je de boot vanuit Melbourne, of vlieg je naar Hobart??

laat me even iets weten als je wil :wink:

Grts Frank

Hoi Frank,
Het klopt dat het daar inderdaad wat aan de koude kant is. Maargoed ik neem wel een jas mee.
Jij begint op een warm stuk aan de oostkant en trekt naar het zuid- westen waar het wat kouder is.
Ik vlieg vanaf melbourne naar hobart en vlieg na een aantal dagen weer terug naar sidney.
Maar lijkt me leuk elkaar daar te ontmoeten en eventueel samen iets te ondernemen.
Ik ben van plan daar een sim-kaart te kopen voor het gemak.
Dus mochten we bedenken om samen iets te ondernemen kunnen we hierover contacten. (of eventueel gewoon mail).
groetjes chantal

Hoi Chantal,

Ja ik weet nog niet precies of ik het haal om op 28 juli in Melbourne te zijn om een vlucht te halen naar Hobart. Ik ga er vanuit van wel, anders kan ik evt ook een binnenlandse vlucht pakken van wherever k ben, naar Melbourne…Ik koop ook een sim-kaart daar, dus dan laat ik je anders wat weten als k 't nr heb, kunnen we miss makkelijker smsen dan :wink:

Grts Frank

Hey Frank,
Dat moet vast goedkomen. Ben daar een aantal dagen dus als het wat later is, is het ook niet het einde van de wereld:)
Ik zal je alvast mijn nummer geven, dan kun je smsen wanneer je er klaar voor bent :smiley:
+61469588986

Hoop je te horen! groetjes chantal